علی رحمتی روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی طرح ها و اقدامات راهداری استان اردبیل در سال جدید افزود: از این مقدار ۴۸ کیلومتر در  مرحله مناقصه و آماده آسفالت می‌باشد.

 وی اظهار داشت: همچنین در قالب "طرح ملی ابرار" بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستانهای اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر اجرا شده است. 

وی بیان کرد: پارسال برای اجرای طرح ملی ابرار در استان اردبیل ۹ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته بود که امیدواریم امسال این رقم افزایش یابد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح ابرار در استان اردبیل تاثیر قابل توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابجایی بار و مسافر روستایی دارد.

رحمتی از اجرای پروژه کمربندی بیله سوار به طول چهار کیلومتر خبر داد و با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از وضعیت خیابان اصلی شهر رضی گفت: پروژه روکش آسفالت مسیر یاد شده درحال سپری کردن مراحل مناقصه است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و  از فرمانداران شهرستانهای استان خواست تا با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران را در ارائه خدمات بهتر به مردم بیش از پیش یاری کنند.

استان اردبیل ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

از چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل ۲ هزارو ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.