بهزاد ستاری روز سه‌شنبه افزود: تمام مراقبت‌ها و تلاش‌ها در زمینه مقابله با این بیماری بر این پایه استوار است که سازمان بهزیستی طبق وظیفه ذاتی خود که حمایت از افراد جمعیت هدف راطبق پروتکل‌ها ، بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های سازمان ، سرلوحه امورات خود قرار داده است.

وی گفت: تهمیدات لازم در این زمینه قبل از شیوع و گسترش کرونا در استان با همراهی دست‌اندرکاران و مسوولان مراکز و موسسات تابعه در نظر گرفته شده است.

او اردبیل را جزو استان‌های سفید در خصوص کنترل همه‌گیری ویروس کرونا در جمعیت هدف سازمان دانست و اظهارداشت: با تلاش و همراهی مجموعه بهزیستی اردبیل امروز جزو استان‌های سفید در کشور هستیم.

ستاری مراقبت‌های بعد از پایان دوره بیماری را نیز حائز اهمیت دانست و گفت: بهتر است در این زمینه هم بی‌تفاوت نباشیم و با هوشیاری و مراقبت‌های لازم از باز انتشار هرگونه بیماری دیگر از جمله کرونا جلوگیری کنیم.

چهار مرکز شبانه‌روزی سالمندان در استان اردبیل فعالیت دارد که ۲ مورد مختص مردان و ۲ مورد برای نگهداری زنان سالمند است ، در هر کدام از این مراکز ۵۰ سالمند نگهداری می‌شود که به صورت شبانه‌روزی در این مراکز اقامت دارند.

۳۸ هزار معلول هم در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی بوده و به آنها خدمات متنوع ارائه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.