حجت‌الاسلام جعفر توحیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همراهی و همکاری مردم با مسوولان برای اجرای طرح‌های مقابله با ویروس کرونا از جمله مشارکت بیش از ۹۹ درصدی مردم منطقه در طرح غربالگری کرونا موجب کاهش آسیب‌های ناشی از این بیماری در خلخال شده است.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران دانشکده علوم پزشکی و تلاشگران ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونا ویروس خلخال اظهارداشت: ادامه همکاری مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد قرارگاه زیستی در ماه شعبان و استقبال از ماه مبارک رمضان موجب دستیابی به اهداف ریشه‌کنی و قطع زنجیره کرونا و بازگشت جامعه به وضعیت عادی و آرامش خواهد شد.

وی گفت: جامعه روحانیت شهرستان نیز با اعلام همکاری برای تلاش در پیشگیری ،مقابله و قطع زنجیره کرونا با مسوولان دست‌اندرکار از هیچ تلاشی در این رابطه دریغ نمی‌کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال همچنین افزود: روحانیون در کنار بسیج از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا تلاش خود را برای تامین نیازهای قشر محروم و آسیب‌پذیر و نیز ضدعفونی و گندزدایی معابر محروم روستایی آغاز کرده است.

او گفت: همچنین بسته‌های حمایتی و اقلام بهداشتی و غذایی از سوی بسیج خلخال به همت گروه جهادی شهدای روحانی در بین نیازمندان خلخال توزیع شد.

حجت‌الاسلام توحیدی افزود: روحانیون و بسیج طلاب همانند سایر اقشار در همدلی با مردم در این مبارزه بی‌وقفه با راه‌اندازی یک واحد تولید دستکش با کمترین امکانات و تولید دستکش یکبار مصرف برای مصارف خانگی و توزیع آن، حس نوع‌دوستی خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

وی تشریح‌کرد: ریشه‌کنی ویروس کرونا تنها با توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم امکان‌پذیر نیست و باید  این نکته اساسی و اصلی در خانه بمانیم از سوی همه  اقشار مختلف مردم مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.