به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری صبح دوشنبه در جریان بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهدای شهر لاهرود به منظور بررسی آخرین وضعیت کنترل و مهار کرونا در این شهر با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا، همه امکانات برای کنترل و مهار این ویروس باید به کار گیری شوند، افزود: اقدامات مدافعان سلامت در کنترل و مهار این بیماری در بخش لاهرود قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، پیشرفت و تحول چشم گیری در زمینه بهداشت و درمان در کشور ما ایجاد شده است، تصریح کرد: کادر بهداشتی و درمانی در عرصه خدمت رسانی به مردم و حفظ جان و سلامت افراد در پیشگیری، مقابله و کنترل بیماری کرونا نقش اصلی را برعهده دارند.

امام جمعه لاهرود با قدردانی از تلاش کادر درمانی و پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر لاهرود در اطلاع رسانی و آموزش لازم برای مردم به منظور مقابله با بیماری کرونا، افزود: خدمات جامعه پزشکی و حافظان سلامت در پیشگیری و درمان بیماری کرونا امری مقدس است.

صفری در خاتمه آحاد مردم را به همراهی با مدافعان سلامت در میدان مقابله با بیماری کرونا برای عبور سریع‌تر از شرایط دشوار فعلی فرا خواند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1394944
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.