ابراهیم امامی روز یکشنبه در بازدید از پست قرنطینه تیپ ۴۰ مستقل پیاده ارتش سراب اظهارداشت: با همت و تلاش تیپ ۴۰ پیاده ارتش سراب پست قرنطینه شامل تونل ضدعفونی خودروها و ایستگاه تب‌سنجی دایر شده است.
او افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را محدود خواهد کرد.

او بیان‌کرد: هم‌افزایی و همکاری همه‌جانبه در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی می‌تواند گسترش زنجیره انسانی ویروس کرونا را با اختلال رو به رو کرده و کاهش موارد ابتلا را داشته باشیم.
فرماندار نیر با توجه به اینکه شهرستان نیر به‌ عنوان مهم‌ترین مبداء ورودی استان محسوب می‌شود باید بیشترین محدودیت در این مسیر و با کمترین فشار روحی و روانی بر مردم اعمال شود، گفت: نگاه ما تعاملی و پیشگیرانه بوده و این طرح برای حفظ سلامت خود مردم است، اما با تخلفات احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

امامی افزود: برای عملیاتی‌سازی بیش از پیش شعار کرونا را شکست خواهیم داد، گام برخواهیم داشت و لازمه این مهم همکاری مردم در قطع زنجیره میزبانی از ویروس است.
وی با تاکید بر اینکه قطعا این محدویت‌ها به نفع کشور و استان خواهد بود، گفت: در مبادی ورودی و خروجی شهرستان نیر سه پست قرنطینه دایر شده که با ۷۲ نیروی انسانی مانع ورود خودروهای غیربومی به این استان می‌شوند که این موجب شده در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان نیر بیش از ۸۰ درصد کاهش یابد.

وی اظهارداشت: اجازه ورود به شهرستان نیر به مسافرانی که قصد ورود به استان از سمت شمالغرب کشور را دارند، داده نمی‌شود.
فرماندار نیر با بیان اینکه ارتش همواره در کنار مردم است، تصریح‌کرد: ارتش همواره در کنار مردم است و امروز نیز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی گروهان‌های جنگ نوین و گروهان‌های بهداشت و درمان و همچنین ماشین‌آلاتی همچون رخش ۸ دارای قابلیت ضدعفونی سطوح، اورژانس درجه ۲، پست امدادی تب‌سنجی و خودروهای سبک را پای کار آورده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.