محبت مصری روز سه‌شنبه اظهارداشت: شناسایی و جلوگیری از دخل و تصرف در رودخانه‌ها و برداشت غیرمجاز مصالح از این منابع، شناسایی و جلوگیری از حفر چاه غیر­مجاز، جابجایی و کف‌شکنی و لایروبی غیرقانونی چاه‌های مجاز، جلوگیری از آلوده کردن منابع آب و برداشت بدون مجوز از منابع آب سطحی از عمده فعالیت اعضای این گروه‌ها می‌باشد.

وی افزود: به اعضای این گروه‌ها همچنین آموزش لازم برای شناسایی نقاط حادثه‌خیز سیل و گزارش سیلاب‌های احتمالی داده شده تا در صورت ضرورت گزارش لازم به مسوولان حفاظت منابع آب ارائه شود.

وی گفت: اسامی و شماره تماس گروه‌های گشت و مسوولان کشیک در اختیار دادستان عمومی و انقلاب ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، شرکت مدیریت منابع آب ایران و سایر

ارگان‌ها قرار داده شده تا در صورت ضرورت یا وقوع بحران امکان دسترسی سریع و حضور در محل فراهم شود.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اردبیل همچنین بیان‌کرد: بنا به حساسیت قابل تقدیر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان امکان گزارش تخلف و اخذ دستور قضایی از طریق تلفن با قضات کشیک نیز فراهم شده است.

وی گفت: تلفن گویا به شماره ۳۱۷۱ به صورت شبانه‌روزی برای اخذ گزارش مردمی دایر بوده و مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره مذکور تماس حاصل کنند.

به گفته او ، گزارش‌هایدریافتی در اولین فرصت به گروهمربوطه ارسال و پیگیری لازم انجام می‌­گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.