عوض پاشازاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این طرح که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، سیب و پرتقال به نرخ هر کیلوگرم ۶۰ هزار ریال عرضه می‌شود.

وی افزود: میوه به مقدار کافی تامین شده و محدودیتی در عرضه آن وجود ندارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر گفت: همچنین شکر، برنج و گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب از طریق فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است و برای این اقلام هم مشکل توزیع وجود ندارد.
وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، جابجایی میوه، عدم عرضه، عرضه خارج از شبکه توزیع و عدم نصب قیمت مصوب در معرض دید عموم، با متخلفان طبق قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.
پاشازاده گفت: برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تمهیدات لازم بهداشتی از قبیل گندزدایی محل‌های توزیع میوه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نظارت بر نحوه توزیع و رعایت بهداشت عمومی بدقت انجام خواهد شد، اظهارداشت: افراد ارائه دهنده خدمات ملزم به استفاده از ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در محل‌های توزیع می‌باشند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر  با بیان اینکه در راستای کمک به مدیریت و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس برخی از بازارها و اصناف شهرستان موقتاً تعطیل شده ، گفت: این اقدام در راستای حفظ سلامت فروشندگان و مشتریان صورت گرفته و از مردم نیز تقاضا می‌شود نکات بهداشتی را رعایت کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.