فریدون بابایی روز سه‌شنبه در  جلسه مدیریت بحران خلخال افزود: اکثر این افراد به سمت بهبودی پیش می‌روند و در صورتی که شرایط حاد برایشان پیش آید در بیمارستان بستری خواهند شد که در این راستا امروز ۲ نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال منتقل و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتند.وی 

وی  بیان کرد: برای گذر ایمن از روزهای سخت این بحران  همت و اراده همگانی نیاز است وانتظار می‌رود شهروندان با ماندن در خانه وپرهیز از هرگونه سفر و دعوت میهمان در گذر از این بحران مسوولان  را یاری کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بجز  راه  ورودی خلخال از سمت مرکز استان و سرچم  با نظر شورای تامین و ستاد مدیریت بحران، تمامی مسیرهای ورودی به شهرستان با دپوی خاکریز مسدود شده است.

 بابایی گفت:  در چند روز گذشته مسیرهای کلور- درام، هشجین- درام، ماسوله - ماجولان، فرعی نوکیان به گندم آباد، راه ارتباطی به ماسال و امروز هم مسیر خلخال به اسالم در چند نقطه با دپوی خاکریز بطور کامل مسدود شد و امکان تردد در این مسیرها به هیچ وجه امکانپذیر نخواهد بود.

او اظهار کرد : در مسیر ورودی به شهرستان خلخال در جاده فیروزآباد تقاطع پروچ  و خروجی جاده سرچم به سمت هشجین از امروز با استقرار کانکس و تیم بهداشتی و انتظامی محدودیت‌های ترافیکی و بهداشتی اعمال شده و اجازه ورود مسافر به هیچ وجه داده نخواهد شد.

وی افزود: مشخصات افراد بومی ثبت شده و در صورت نیاز قرنطینه خانگی برای آنها اعمال خواهد شد؛ همچنین مسیر ورودی از سمت گیوی هم توسط خود شهرستان کوثر کنترل شده و اجازه ورود و عبور مسافر داده نخواهد شد.

فرماندار خلخال گفت : با دهیاران روستاها هماهنگی لازم انجام گرفته که در صورت ورود افراد جدید به روستاها که غالبا اهالی بومی یا کارگران فصلی هستند، شرایط قرنطینه خانگی رعایت شده و آخرین وضعیت سلامتی آنها چک و در صورت بروز علائم به درمانگاه‌های روستاها معرفی شده و مشاوره های لازم بصورت تلفنی به آنها ارائه شود.

بابایی در خصوص تامین مایحتاج ضروری مردم در روزهای پیش رو و ایام تعطیلات عید گفت: خوشبختانه طی جلسات مستمر و منظمی که با اداره صنعت ،معدن وتجارت و همچنین اتاق اصناف خلخال داشتهایم، خود اصناف بازار و کمبودهای بازار را رصد و تأمین می‌کنند و از این نظر هیچ کمبودی به لحاظ تأمین مواد غذایی‌در این شهرستان وجود ندارد .

وی با بیان اینکه آرد و نان این شهرستان نیز به اندازه مصرف ونیاز مردم تامین می‌شود، اظهار کرد:نان مصرفی مردم بصورت روزانه و با رعایت کلیه موارد مربوط به پیشگیری از کرونا پخت  و به مقدار کافی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد .

به گفته وی،  از لحاظ تامین  شوینده‌ها و مواد ضد عفونی کننده و ماسک، با کمبودهایی مواجه بودیم که در حال حاضر با آنها در داخل شهرستان ، به زودی قادر خواهیم بود نیازهای شهروندان  را بطور کامل برطرف کنیم .

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.