ابراهیم امامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی عده‌ای از هم‌وطنان به جای ماندن در منزل، به سمت شهرهای شمال‌غرب حرکت کرده و به این شهرستان نیز سفر کردند و برای پیشگیری از ورود افراد مبتلا به کرونا به این استان در مبادی ورودی گیت‌های پایش سلامت ایجاد شده است.

وی به مردم توصیه کرد در شهر و منزل خود بمانند و از سفرهای غیرضروری بویژه به مناطقی که درگیر این ویروس هستند خودداری و در صورت سفر با نیروهای حاضر در پایگاه‌های تست کرونا همکاری لازم را داشته باشند.
امامی گفت: در این پست‌ها نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر که مجهز به دستگاه تب‌سنج هستند، دمای بدن مسافران ورودی را اندازه‌گیری می‌کنند و در صورت تب بالا و مشکوک بودن برای اقدامات تشخیص تخصصی آنها را به گیت بهداشت و درمان مستقر در محل هدایت می‌کنند.

او افزود: برای آگاهی و اطلاع‌رسانی به مسافران در خصوص کرونا، بروشورهایی نیز تهیه شده و میان مسافران توزیع می‌شود.

شهردار نیر هم گفت: با توجه انتشار ویروس کرونا به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت، ضدعفونی اماکن و فضاهای عمومی در سطح شهر صورت گرفت.

سیامک فرجی افزود: چند گروه شهرداری در سطح شهر مشغول ضدعفونی بوده و روند ضدعفونی بصورت مداوم در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.