به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نگاهی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه امضا قرارداد دومین مرحله طرح «سرباز ماهر» در شهرستان اردبیل با بیان اینکه مرحله اول این طرح با موفقیّت در استان اردبیل اجرا شد، افزود: در مرحله دوم طرح «سرباز ماهر» قرار است ۴۴۵ سرباز وظیفه از سپاه حضرت عباس (ع)، نیروی انتظامی و ارتش آموزش‌های لازم را سپری کنند.

وی با بیان اینکه از این تعداد سرباز وظیفه، ۲۰۰ سرباز از ارتش، ۱۹۰ سرباز از نیروی انتظامی و ۵۵ سرباز وظیفه از سپاه حضرت عباس (ع) دوره‌های آموزشی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی سپری خواهند کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: با توجه به ارزیابی و نظرسنجی‌های انجام گرفته، مرحله اول روند اجرای طرح سرباز ماهر در استان اردبیل موفق و رضایت بخش بوده و تلاش خواهیم کرد تا دوره دوم این طرح نیز با موفقیت به پایان برسد.

نگاهی با بیان اینکه در مرحله اول طرح «سرباز ماهر» یک هزار و ۳ سرباز گواهینامه دوره‌های آموزشی کسب و کار و کار آفرینی و مهارت‌های زندگی را دریافت کردند، افزود: در مرحله دوم طرح نیز سربازان وظیفه ۴۸ ساعت دوره کار آفرینی و ۳۲ ساعت دوره مهارت‌های زندگی را آموزش خواهند دید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1355598
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.