محمد اهلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تشکیل کلینیک کسب و کار یکی از اقدامات مهم شرکت شهرک‌های صنعتی برای عارضه‌یابی و مشاوره به واحدهای صنعتی در سال 98 بوده است.

وی افزود: با عارضه یابی درست و دقیق می‌توان آسیب‌های متعددی را از دوش صنایع برطرف نمود که تشکیل و راه‌اندازی کلینیک کسب و کار در شهرک‌های صنعتی در همین راستا انجام شده است.

اهلی ادامه داد: انتخابات کلینیک کسب و کار در نیمه دوم سال جاری در شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار و اعضای هیات مدیره آن مشخص شدند و با شروع به کار این کلینیک قدم بسیار مثبتی در جهت عارضه یابی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی برداشته شده است.

وی بیان کرد: از زمان آغاز به کار کلینیک کسب و کار در شهرک‌های صنعتی، برای بیش از 100 واحد صنعتی عارضه‌یابی و مشاوره ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت:یکی از کارهایی را که می‌توان با استفاده از کلینیک کسب و کار انجام نمود، استفاده از ظرفیت و تجربیات آن برای          راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال است، مشکلات واحدهای تولیدی تنها مختص به مسایل مالی نبوده و برخی از مشکلات از قبیل بحث های مدیریتی و فناوری می‌تواند باعث بروز مشکلات عدیده برای واحدهای تولیدی گردد که با عارضه‌یابی آن می توان آن‌ها را مرتفع کرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.