اکبر بهنامجو  روز سه شنبه افزود: مردم با وحدت و همدلی و رهبری امام خمینی (ره)انقلاب را به پیروزی رساندند و همچنان پایبند نظام هستند.

وی بیان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی22 بهمن و نیز  مشارکت  پر شور در انتخابات وفاداری خود را به نظام، انقلاب و شهدا ثابت می‌کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به خدمات دولت و نظام در استان اردبیل گفت: در دهه فجر طرح‌های تولیدی و اقتصادی مختلفی در استان افتتاح شده اما با این حال مردم استان لایق بهترین امکانات هستند و تلاش می‌کنیم زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم کنیم.

بهنامجو  ادامه داد: در این ایام مبارک طرح‌های مهمی چون بزرگترین کارخانه ام دی اف ، طرح‌های گلخانه ‌ی و واحدهای تولیدی دیگر در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری رسیده است ضمن اینکه آغاز عملیات اجرایی پایاب سد گیوی نیز از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر انجام شده است.

استاندار اردبیل افزود: ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پایاب سد گیوی از محل سفر رییس جمهوری اختصاص یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای اشتغال و توسعه اقتصاد، فعال شدن واحدهای تولیدی، کارخانجات و گلخانه‌ها را گامی برای افزایش اشتغال در استان دانست.

بهنامجو افزود: فعال شدن فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر، کامیون‌سازی ، واحد صنعتی باتری، کارخانجات داروسازی ، نئوپان خلخال ، پتروشیمی و سایر واحدها از جمله طرح‌های اشتغالزا در استان هستند که اجرایی شده‌اند.
استاندار اردبیل از در حال اجرا بودن ۴۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و گفت: با آغاز به کار این واحدها حدود ۲۵ هزار نفر مشغول کار می شوند.

بهنامجو  با اشاره به  مطالعات پهنه های معدنی، این اقدام  را از جمله گام های مهم در راستای توسعه اشتغال و اقتصاد در این حوزه دانست و بیان کرد : ایجاد واحدهای کنسانتره مواد معدنی از جمله مس و صنایع تبدیلی در جوار این معادن اشتغالزایی چندین هزار نفری را به دنبال دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.