حجت الاسلام آیت نعمتی  روز شنبه در جمع مسوولان این شهرستان  افزود:  در این ایام باید برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی  از جمله مسابقات، جشنواره و همایش‌ها و نیز برنامه ویژه بانوان  برگزار شود .  

وی با بیان اینکه  انقلاب ما برگرفته از آرمان های امیرالمومنین علی (ع) است که یک تحول معنوی در دنیا آغاز کرده و یک انقلاب تمدن ساز خواهد شد بیان کرد:  این انقلاب الگوی تمام آزادیخواهان جهان می‌باشد.

او با اشاره به اقدامات دشمنان در طول ۴۱ سال انقلاب افزود: دشمن با شیطنت ها، حمایت از منافقان و تروریست ها، تحریم ها و مشکلات اقتصادی می‌خواهد انقلاب را ناکار آمد جلوه دهد ولی همه ما وظیفه داریم دستاوردهای نظام را برای نسل جوان بازگو و به آیندگان منتقل کنیم.

فرماندار نیر هم در این دیدار  گفت: در این ایام مبارک باید با بیان دستاوردهای نظام در رسانه‌ها و فضای مجازی موجب امید، خودباوری و اعتماد به نفس و نشاط جامعه شویم.

ابراهیم امامی بیان  کرد: مدیران باید در نشست با مردم  خدمات جمهوری اسلامی را بازگو کنند و  نباید از انتقاد  هراس داشته باشند.

فرماندار نیر  با تاکید بر توجه به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در این  شهرستان گفت: موضوع اشتغال و سرمایه‌گذاری باید مورد توجه  دستگاه اجرایی بوده  و مسوولان باید در اندیشه راهکار برای حل کردن مسائل، بازکردن گره‌ها و پاسخگویی به نیازهای روز مردم باشند. 

 امامی اضافه کرد:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه های مختلف از جمله بهداشت،کشاورزی، آموزش وپرورش، عمرانی، خدماتی داشته ایم و در روزهای آینده شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های متعددی در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار نیر  با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت:۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در شهرستان افتتاح خواهد شد.

نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.