اکبر نگاهی روز سه‌شنبه اظهارداشت: این طرح از طرح‌های ملی در کشور است که بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح، با هدف توانمندسازی نیروی انسانی منعقد شده و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری در استان اردبیل این طرح را به خوبی و تاثیرگذار اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح دوره‌های آموزشی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی برای هزار و سه نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان در قالب ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: با توجه به ارزیابی و نظرسنجی‌های انجام شده روند اجرای طرح سرباز ماهر موفق و رضایت بخش بوده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای مسلح استان مشارکت خوبی در اجرای این طرح ملی داشتند، گفت: طرح سرباز ماهر می‌تواند از طرح‌های موفق در سال‌های آتی نیز باشد.

نگاهی پیشنهاد کرد: پادگان‌های آموزشی در اولویت اجرای طرح سرباز ماهر قرار بگیرند تا با تجمیع نیروهای مسلح بتوان در ارائه آموزش‌های کابردی تاثیرگذاری بیشتری حاصل شود.

او افزود: جهاد دانشگاهی استان اردبیل ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ مدرسان مجرب در اجرای دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی طرح سرباز ماهر توانست با برنامه‌ریزی مناسب و اصولی، این طرح را با کیفیت بالا و در سطح قابل قبولی اجرا کند که تلاش آنها جای قدردانی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.