بازاریان خلخال روز دوشنبه با تعطیل کردن محل کسب خود در مسجد جمع شده و در سوگ سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به سوگواری پرداخته و با آرمان‌های این شهید تجدید پیمان کردند.

در این مراسم که ظهر امروز و پس از اقامه نماز ظهر و عصر و با تعطیلی کل بازار خلخال از سوی کسبه این شهر و تجمع آنها در مسجد جمعه همراه شد، بازاریان ، تشکل‌ها و

اتحادیه‌های صنفی با شرکت در این مراسم خواستار پاسخ مقتضی از سوی مسوولان نظام اسلامی به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خونخوار شدند.

همچنین در این تجمع  اصناف و بازاریان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از دشمنان نظام بویژه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

امام جمعه خلخال در این مراسم با گرامیداشت یاد سپهبد شهید سلیمانی اظهارکرد: شهادت سپهبد سلیمانی بدست آمریکای جهانخوار نقطه عطف جدید اتحاد و همبستگی تمام ایرانیان ، ایران‌دوستان و حق‌طلبان عالم است تا دست در دست هم با قلبی مملو از تولای دوستان و تبرای دشمنان، جنگ‌طلبان و خونریزان را بر ذلت بنشانند و جاودانگی و پررهرو بودن راه سلیمانی‌ها را به فراموشکاران گوشزد کنند.

حجت الاسلام کریم اسدی افزود: آمریکای جهانخوار همانطور که در گذشته نیز نتیجه‌ای جز شکست از دست زدن به ترور شخصیت‌های بارز کشور نگرفته این بار نیز این ترور به شکست این کشور استگباری جهان منجر خواهد شد.

ستاد برگزاری مراسم خلخال اعلام کرد که تجمع بزرگ مردم این شهرستان بمناسبت گرامیداشت یاد سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی اخیر در کشور عراق، چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۰ صبح در محل میدان معلم این شهر برگرار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.