پروانه رضاقلیزاده روز دوشنبه همچنین به تهیه چکیده مختصری از  ۶ عنوان کتاب انتشارات سوره مهر که در آنها خاطرات و پی‌نوشت‌های این سردار رشید منتشر شده اشاره کرد و افزود: این مطالب در قالب بروشور تهیه و در تجمع عظیم عاشوراییان اردبیل که همزمان با تشیع جنازه حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در تهران در میدان عالی قاپو اردبیل برگزار شد، توزیع شد.
وی کتاب "من زنده‌ام" نوشته معصومه آباد ، کتاب "گردان ۴۰۹" نوشته عبدالرضا مزاری، کتاب "سربلند" نوشته محمد علی جعفری را نیز جزو کتاب‌هایی معرفی کرد که در آن تقریظ‌هایی توسط این سردار بزرگوار نوشته شده است.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل کتاب "رادیو" نوشته سردار آزاده حسنی سعدی ، کتاب "آن بیست و سه نفر" نوشته احمد یوسف‌زاده و کتاب "وقتی مهتاب گم شد" نوشته حمید حسام را از دیگر کتاب‌هایی ذکر کرد که سپهبد سلیمانی برای آنها یادداشت نوشته است.

 او افزود: برای پاسداشت آرمان‌های این سرباز مخلص ولایت و مجاهد بی‌ریای ایران زمین، سربازان جبهه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با برگزاری یادمان‌های بزرگداشت، بازنمایی منابع مربوط به حوزه‌های دفاع مقدس و همچنین معرفی کتاب‌هایی که این شهید بزرگوار در پی نوشت آنها، معرفی و تفریظ نوشته‌اند یاد و خاطره این اسطوره مقاومت را گرامی می‌دارند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به برگزاری نشست‌های مختلف در کتابخانه‌های عمومی استان با حضور عالمان دینی و شخصیت‌های برجسته اشاره کرد و گفت: در کتابخانه‌های روستایی و بخش‌های مختلف با حضور قشرهای مختلف مردم و با استفاده از ظرفیت عالمان دینی، ابعاد شخصیتی این شهید بزگوار بیش از پیش تشریح می‌شود.
 
رضاقلیزاده با بیان اینکه سربازان فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی در جهت معرفی ابعاد شخصیتی و مجاهدت‌ها و رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی فروگذار نخواهد بود، افزود: ویژه

برنامه‌های فرهنگی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همراهانش در مناسبت‌های مختلف در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.