عدالت حاجی‌پور روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار افزود: این شهرستان علاوه بر میزبانی برای ۱۴۵ هزار نفر جمعیت شهرستان برای جمعیت مراجعه‌کننده دیگر شهرستان‌ها نیز خدمات ارائه می‌کند و میزبان بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان و شهرهای حومه است.

او گفت: پارس‌آباد مغان کانون مراجعت‌های مردمی بوده و به جهت ظرفیت‌های بالقوه مردم دیگر مناطق برای انجام امورات خود بویژه در زمینه بهداشت و درمان به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

فرماندار پارس‌آباد بیان‌کرد: زحمات تمامی مراجعان و بیماران به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها ، شبکه بهداشت و درمان و دیگر مراکز بهداشتی به عهده قشر پرتلاش و زحمتکش پرستار است.

حاجی‌پور تشریح‌کرد: خدمات پرستاران غیرقابل توصیف است و شب و روز نمی‌شناسد و در تمامی طول شبانه روز پرستاران به مردم و مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: شهر ما یک شهر جوان و تازه تاسیس است و کاستی‌ها و کمبودهای بسیاری دارد، باید تلاش کنیم تا این کمبود ها را جبران کرده و شهرستان پارس‌آباد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

حاجی‌پور افزود: باید با کمک متخصصان و صاحبنظران و دست اندرکاران امر تلاش کنیم تا سند توسعه چشم‌انداز را در تمامی حوزه‌ها برای منطقه تدوین کرده و با برنامه‌ریزی دقیق این شهرستان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.