محمود واعظی سه‌شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل  افزود:  دولت اصرار دارد همه تعهداتی که در سفرهای اول به استان‌ها از جمله استان اردبیل به مردم داده شده، تا پایان این دولت عملیاتی شود.

وی گفت:  در این راستا  تعدادی از پروژه‌های زیربنایی و توسعه‌ای استان در سفر رییس جمهوری به استان  افتتاح می‌شود و برای روند پیشرفت و توسعه استان تصمیمات مهم و خوبی اتخاذ خواهد شد.

وی بیان کرد: به عهدی که با مردم داریم و تعهداتی که به مردم داده‌ایم، عمل می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای تحقق مطالبات اصلی مردم استان‌های کشور از جمله اردبیل به کار خواهیم گرفت.

واعظی  با بیان اینکه موضوع راه آهن اردبیل و راه‌های استان از مطالبات مهم و قدیمی مردم استان می‌باشد،افزود:  رییس جمهوری  تاکید دارد که باید به راه‌های استان توجه ویژه داشته باشیم و راه‌آهن اردبیل تا پایان ۹۹  به بهره‌برداری برسد.

رییس دفتر رییس جمهور ی اظهارداشت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال‌های ۹۸ و ۹۹، به این پروژه مهم و زیربنایی که از مطالبات اصلی مردم است، اختصاص خواهد یافت.

واعظی همچنین به برگزاری جلسه با مدیران عامل بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی برای برقراری پیوند بین بخش خصوصی،‌ بانک‌ها و بخش دولتی برای کمک به توسعه و پیشرفت استان اردبیل اشاره کرد و گفت: استان اردبیل از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل اینکه یک استان مرزی است می‌تواند در زمینه صادرات با جمهوری آذربایجان نقش مهمی ایفا کند.

او اضافه کرد: مردم استان اردبیل همواره در فرهنگ، اقتصاد و سیاست کشور نقش داشتند و از این استان مدیران خوبی در سطوح ملی کشور در حال خدمت به مردم هستند. این استان ظرفیت‌های بسیار بالایی برای شکوفایی بیشتر دارد و دولت نیز با نگاه ویژه خود به اردبیل تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت بیشتر استان انجام خواهد داد.

 واعظی هماهنگی و همکاری و صمیمیت بین مدیریت و مسئولان عالی استان را یکی از ویژگی‌های مهم استان عنوان کرد و گفت: این صمیمیت، انسجام و همکاری می‌تواند به تسریع در توسعه و پیشرفت استان کمک کند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار از توجه ویژه دولت و شخص رییس جمهوری به استان اردبیل قدردانی کرد و سفر آقای روحانی  به استان را مایه خیر و برکت برای مردم این استان دانست.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.