حجت‌الاسلام کریم اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال افزایش اعتراضات مردمی مبنی بر فقدان هرگونه امکانات روشنایی در سه راهی فیروزآباد - خلخال و محل پیاده و سوار شدن مسافران عبوری از جاده ارتباطی اردبیل - سرچم و بالعکس موضوع با مسوولان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان طرح و برای تجهیز این محل به سیستم‌های روشنایی از سوی همه مسوولان حاضر قول مساعد داده شد.

او اظهارداشت: این تقاطع عاری از هرگونه امکانات رفاهی برای مسافران عبوری همچون محل اسکان موقت و یا فروشگاه و غذاخوری بوده و نبود تجهیزات روشنایی در این محل موجب ترس و وحشت مسافران در محل سوار شدن به اتوبوس‌های مسافربری خطوط اردبیل- سرچم و بالعکس و یا زمان انتظار برای سوار شدن بر خودروهای سورای کرایه‌کش این سه‌راهی تا خلخال می‌شود.

امام جمعه خلخال گفت: هرگونه تعلل و یا تاخیر در ایجاد روشنایی در این سه‌راهی که پیش از این نیز بارها از سوی پلیس راه اردبیل پیشنهاد شده از مسوولان امر پذیرفته نیست و تاخیر به بهانه اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از جاده نیز دلیل قانع کننده‌ای برای به خطر انداختن جان مسافران ناشی از وجود تاریکی مطلق در این محل نیست.

راه اصلی خلخال -  فیروزآباد به طول ۲۷ کیلومتر بخشی از راه جدید خلخال - اردبیل بوده که در سه‌راهی میکائیل‌آباد این جاده را به جاده ارتباطی اردبیل - سرچم متصل و امکان دسترسی مردم این منطقه را به مرکز کشور و استان از طریق این تقاطع فراهم می‌کند.

پس از گذشت سه سال از آغاز زمان بهره‌برداری از این راه و با وجود تشکیل جلسات مختلف برای حل مشکل روشنایی این تقاطع و نصب و راه‌اندازی چراغ‌های روشنایی در این محل  تاریک هنوز هیچ اقدامی در خصوص روشنایی این محل نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.