به گزارش ایرنا، صادق صالحی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مقدار گوشت فاسد و غیر قابل مصرف همزمان با اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام محرم از یکی از سردخانههای استان کشف و با انجام هماهنگی لازم با مراجع قضایی معدوم شد.

وی اظهار داشت: این محموله طی بازدیدهای دورهای گروه‌های  نظارتی از مراکز تولید ، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی کشف ، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

او بیان کرد: اداره کل دامپزشکی استان تلاش دارد با تشدید نظارت‌های بهداشتی فراورده‌های خام دامی سالم در اختیار مردم و شهروندان قرار گیرد.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با بیان اینکه تامین امنیت غذایی و سلامت عمومی جامعه از الویت‌های دامپزشکی است،گفت: بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع فراوده‌های دامی افزایش یافته و با متخلفین بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

صالحی از مردم خواست به هنگام خرید گوشت قرمز حتما به ممهور بودن آن به مهر بهداشتی دامپزشکی تـوجـه کرده و در هنگام تهیه فراورده‌های خام دامی بســته بنــدی به تاریخ تولید، انقضاء و کد بهداشتی محصول دقت نمایند و در صورت مشـاهـده مـوارد غیر قابل بهداشتی با شماره تلفن ۳۳۳۹۴۸۰۰ تماس حـاصل نموده و مراتب را گزارش نمایند.

۶۱۳۰/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.