مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه در سال رونق تولید و در چهار ماهه امسال بیش از 60 هزار میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت کرده است.

محمدکاظم چقازردی در گفتگو با ایسنا، مطنقه اردبیل، اظهار کرد: با هماهنگی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان پرتلاش این استان و هماهنگی مدیران بانک ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها جلسه مدیران عامل بانک‌های کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد تا ما در جریان توان و ظرفیت توسعه استان اردبیل قرار گیریم.

وی این ظرفیت‌ها را نیازمند توجه و همراهی بیشتر دانست و خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف حمایت کنیم به طوری که در اردبیل متعهد شدیم در کنار کمک به اجرای برخی از طرح‌ها همچنان از واحدهای فعال و نیمه فعال صنعتی و تولیدی نیز حمایتی جدی داشته باشیم.

مدیر عامل بانک سپه بیان کرد: در استان اردبیل بانک‌ها از پروژه‌های اولویت‌دار در بخش انتقال آب، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب، اجرای طرح‌های آبیاری و همچنین احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای و آبرسانی روستایی حمایت کرده و در کنار آن متعهد شدیم تا تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را با هدف تامین مالی آنها فراهم کنیم تا زنجیره تولید و اشتغال این مجموعه‌ها فراهم آید.

چقازردی اجرای این پروژه‌های مشارکتی را در مسیر توسعه و تحول استان بینظیر خواند و اضافه کرد: باید در کشور تولید محصولات صادرات محور مورد حمایت قرار گیرد و ما در بانک سپه به عنوان یک اولویت از تولید، صادرات و عرضه و فروش این محصولات حمایت می‌کنیم و بر این باوریم با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش می‌توانیم چنین واحدهای تولیدی کوچک و متوسط را مورد حمایت جدی قرار دهیم.

وی بیان کرد: بانک سپه در کنار حمایت و همراهی واحدهای فعال مصمم به تامین منابع مالی پروژه‌هایی با پیشرفت 80 درصد است تا صاحبان این واحدها به صورت شخصی و یا همراه با یک شریک جدید بتوانند واحدهای تولیدی خود را که به حالت راکد و نیمه تعطیل درآمده رونق ببخشند.
مدیر عامل بانک سپه ادامه داد: باید در قالب تفاهمنامه و عقد قرارداد در یک زمانبندی مشخص این واحدها از نظر مالی مورد حمایت قرار گیرند تا از حیث تامین منابع ریالی و ارزی بدون هیچگونه مانع بتوانند در چرخه تولید و همچنین عرضه محصولات به بازار قرار گیرند.
چقازردی تصریح کرد: این سفر در حقیقت پیش زمینه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل است که امیدواریم با تعهدات انجام شده طی دو سال تحول خوبی در استان اردبیل شکل گرفته و زمینه‌های رونق اقتصادی در این استان به خوبی فراهم آید.
وی در پایان گفت: بانک سپه در سال رونق تولید و در حمایت و همراهی فعالان این بخش در همین چهار ماهه امسال بیش از 60 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده و همچنان این روند تا پایان امسال با توانی مضاعف ادامه خواهد یافت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.