مسلم بیات روز سه شنبه در حاشیه گردهمایی استاندارد و تحقیقات در اردبیل به  خبرنگاران گفت: سایر تجهیزات بازی و تفریحی شهربازی های غیر استاندارد  نیز در حال اصلاح  است.

وی با اشاره به اینکه پارسال بیش از ۳۰ هزار ساعت آموزش برای ناظران و مسئولان فنی شهربازی‌ها  برگزار شد اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۲۸۱ وسیله بازی در شهربازی های کشور وجود دارد که سیاست سازمان استاندارد تعیین تکلیف همه وسایل و انطباق آنها با استاندارد است.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد کشور در باره کنترل کالاهای صادراتی بیان کرد: این سازمان بدنبال سخت کردن فرآیند صادرات نبوده بلکه به دنبال ایجاد زمینه کسب و کار برای حمایت از تولید داخل است.

وی  افزود: در حوزه صادرات راهبرد ما صدور مجوز برای صادرات کالای خوب و باکیفیت بوده و برای کالای بدون پروانه هم با صدور گواهینامه ثبت کالای صادراتی از مراجعات مکرر جلوگیری می‌شود.

بیات در باره استاندارد کردن آسانسور های دستگاه های دولتی و مراکز درمانی گفت: بازرسان این سازمان به تمام دستگاه های دولتی که اعلام نقص فنی آنها اعلام شده بود سرکشی و در صورت عدم رفع نقص ،آنها را پلمپ می کند.

 وی تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد در مورد آسانسورهای ساختمان  تمام هشدارهای لازم را به دستگاه های دولتی داده است و آنها باید نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.