مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اردبیل در حالی برگزار شد که 16 نفر از اعضای این مجمع با 11 رای به علی دهقانی وی را به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل انتخاب کردند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم که در سالن رضازاده اردبیل و با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد، از بین کاندیداها و به دنبال انصراف سه عضو در رقابت بین علی دهقانی و غامحسین غاربی در نهایت با رای‌گیری از 16 عضو این مجمع علی دهقانی با کسب 11 رای به مدت چهار سال ریاست هیئت تنیس روی میز استان اردبیل را عهده‌دار شد.
در این مجمع که نمایندگانی از داوران، مربیان، ورزشکاران، آموزش و پرورش، باشگاه‌ها و روسای هیئت‌های شهرستانی حضور داشتند علی دهقانی یکی از کاندیداهای این انتخابات اظهار کرد: ما به آرزوی 50 ساله اهالی این رشته با تکمیل خانه پینگ‌پنگ اردبیل پایان دادیم تا برنامه‌ها و کارها در این بخش به صورت منسجم ادامه یابد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از سال 94 که رتبه استان اردبیل در رشته تنیس در بین 31 استان کشور در ردیف آخر قرار داشت ما در این چهار سال تلاش کردیم تا به ارتقای جایگاه استان کمک کنیم به طوری که با بهبود شرایط و حضور موثر در مسابقات لیگ و اعزام تیم‌ها موفق شدیم جایگاه استان را در این رشته ارتقا دهیم.
رئیس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل گفت: با تلاش 90 نفر از نوجوانان در رشته پینگ پونگ علاوه بر راه‌اندازی خانه پینگ‌پنگ اردبیل تلاش شد تا با استعدادیابی و شناسایی نفرات علاقمند در گروه‌های سنی پایه اهتمام جدی شود تا زمینه برای توانمندی این رشته پرطرفدار فراهم آید.

دهقانی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با همراهی شهرداری‌ها در مناطق مختلف استان این رشته را همگانی کنیم به طوری که بیش از 30 مسابقه در رده‌های سنتی پایه در طول سال و در 12 مسابقه کشوری حضوری موفق داشته‌ایم.

وی از تامین 400 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل تجهیزات و سالن‌های رشته پینگ‌پنگ خبر داد و افزود: ما از ظرفیت خیرین استفاده کردیم و تلاشمان بر این بوده تا بتوانیم اهداف مهم و ارزشمند را در این رشته محقق کرده و زمینه و بستر حرکت خوب را با همکاری خیرین و کمک 31 میلیون تومانی آنها فراهم کنیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل بیان کرد: ما در مدارس نیز در کنار تقویت این رشته سعی کردیم مسابقاتی را تدارک ببینیم و با تشکیل کمیته‌های فنی و برگزاری مسابقات سعی شد تا براساس یک تقویم اجرایی اهداف خود را مشخص کنیم.

غلامحسین غاربی دیگر کاندیدای این مجمع نیز با بیان اینکه از دوره کودکی و نوجوانی به این رشته علاقمند بوده و فعالیت‌هایی را در رشته دومیدانی و اسکواش انجام داده است، اظهار کرد: ما سه هدف را در صورت موفقیت دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: ایجاد همگرایی بین اهالی این رشته ورزشی و همگانی کردن رشته پینگ‌پنگ و ارتقای جایگاه این رشته جزو هدفگذاری‌های اصلی ما محسوب می‌شود.
در پایان این مجمع انتخاباتی با انصراف بابایی، قنبری و مهدوی رقابت بین غاربی و دهقانی انجام شد که در نهایت علی دهقانی با کسب 11 رای موفق به عهده‌داری ریاست هیئت تنیس روی میز استان اردبیل شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.