به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، اکبر بهنام جو در تشریح نتایج نشست خود با معاون اجرایی و پشتیبانی دفتر رییس جمهوری افزود : فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر، کارخانه کامیون سازی مشگین شهر و طرح اقتصادی پایاب سد خداآفرین از جمله طرح های شاخص قابل افتتاح در سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان خواهد بود.
وی بیان کرد: پروژه راه آهن اردبیل - پارس آباد ، توسعه راه های ارتباطی استان و آب رسانی روستایی از مهم ترین درخواست ها و الزامات اولویت دار برای پیشرفت و آبادانی استان اردبیل به شمار می روند که در این سفر به ان تاکید خواهد شد.
بهنام جو از تشکیل کمیته های عمرانی و اقتصادی جهت پیگیری پروژه های مربوط خبر داد و خواستار اختصاص اعتبارات و تسهیلات لازم برای حمایت از توسعه صنایع استان و اجرای طرح های تولیدی و اشتغال زایی در بخش های کشاورزی و گردشگری شد.
به گزارش ایرنا، در جریان این دیدار معاون اجرایی و پشتیبانی دفتر رییس جمهوری نیز از آمادگی استان اردبیل برای استقبال از سفر آقای روحانی قدردانی کرد و گفت: این سفر تابستان امسال انجام می گیرد.
علی اصغر احمدی افزود : در اولین فرصت ، برای بازدید میدانی از پروژه های عمرانی و اقتصادی و بررسی نیازها و اولویت های استان به اردبیل سفر کرده و گزارش آن به هیات دولت و دفتر ریاست جمهوری ارایه خواهد شد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.