به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم امامی روز سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر نیر افزود: دستگاههای ذیربط باید نسبت به شناسایی و برخورد با قلیان سراهای بدون محوز در این شهرستان
در کوتاه مدت اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به ضرورت تشدید اقدامات در مبارزه با مواد مخدر افزود: ارگان ها و نهادهای فرهنگی نقش بسزایی در این خصوص دارند زیرا نیروی انتظامی به تنهایی قادر به مبارزه با مواد مخدر نمی باشد.
امامی به اجرای طرح نماد در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اجرای مناسب این طرح آموزشی در بین دانش آموزان می تواند بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ پیشگیری از مواد مخدر باشد.
فرماندار نیر با اشاره به اجرای این طرح با همکاری 9 ارگان اضافه کرد: در طرح نماد دانش‌آموزان آسیب های اجتماعی و مهارت های مقابله با آن را فرا می‌گیرند.

** کشف 3کیلوگرم مواد مخدر تریاک در نیر
همچنین سرهنگ یوسفی فعال فرمانده انتظامی شهرستان نیر گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی شهرستان نیر 2قاچاقچی حرفه ای و توزیع کننده مواد مخدر دستگیرشده و سه کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از آنها کشف و ضبط شد.
وی افزود: این قاچاقچیان با یک دستگاه پراید قصد وارد کردن مواد به شهرستان نیر را داشتند که در جاده اردبیل - نیر شناسایی و دستگیر شدند.
نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل را واقع است.
6018/7116
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.