به گزارش ایرنا ، رییس پارک علم و فناوری اردبیل روز پنجشنبه در این کارگاه آموزشی با اشاره به لزوم نوآوری در کسب و کار گفت: مدل تفکر صفر و یک آسیب جدی برای فضای خلاقیت و نوآوری محسوب شده و برای رشد نوآوری و کارآفرینی فناورانه باید مدل تفکر و نوآوری تعدیل یابد.
حبیب ابراهیم پور بیان کرد: همان کاری که گذشتگان و متخصصان حوزه کسب و کار در دوره شکوفایی تمدن اسلامی انجام می دادند امروز در محیط کار و فعالیت جامعه ما مغفول مانده است.
رییس پارک علم و فناوری اردبیل بیان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقای دانش و مهارت شرکت‌کنندگان و ایجاد فضای مناسب برای تقویت ظرفیت منتورینگ کسب و کار در این استان است.
او با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک برای توسعه فعالیت های خود و رقابت در بازارهای جهانی صادرات محور می شوند، گفت: برخی شرکت‌ های دانش ‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری توانسته اند به مرحله صادرات محصول دست یابند و نیاز است این شرکت ها بیش از این در بازارهای جهانی حضور داشته باشند.
وی افزود: با هدف کیفی ‌سازی تولیدات و داشتن ارتباطی تنگاتنگ با بازارهای جهانی نیاز است تا 2 اصل مهم تجاری ‌سازی و انبوه تولید در دستور کار شرکت ‌های دانش‌ بنیان قرار بگیرد.
این کارگاه به مدت چهار روز با حضور کارآفرینان استان های گیلان ، آذربایجان غربی و دانشگاه های استان اردبیل در اردبیل دایر است .
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.