به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جمع اهالی کلور مرکز بخش شاهرود این شهرستان افزود: قطعاتی از این پروژه که هم اکنون کار عملیات زیرسازی آن تکمیل و آماده آسفالت است زیرپوشش آسفالت قرار خواهد گرفت.
وی گفت: فعالیت یک پیمانکار توانمند در اجرای قطعاتی از راه در حال احداث خلخال ، کلور ، درام به منجیل موجب شده تا این پروژه از شتاب قابل قبولی برخوردار باشد.
وی اظهار کرد: در جریان سفر اخیر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه ریزی کشور به استان اردبیل 600 میلیارد ریال اعتبار علاوه بر اعتبارات مصوب سال جاری برای این پروژه اختصاص یافت که تلاش می‌ کنیم امسال 200 میلیارد ریال آن جذب و برای شتاب در عملیات اجرایی پروژه هزینه شود.
استاندار اردبیل گفت: واگذاری پیمان مناقصه آسفالت پروژه در روزهای آینده انجام و پس از انتخاب پیمانکار آسفالت نسبت به تجهیز و راه اندازی کارخانه تولید آسفالت فراهم می شود.
بهنامجو افزود: در حالی که سایر پروژه های راه سازی استان به علت حاکمیت برف و سرما در منطقه نیمه تعطیل و یا بطور کامل متوقف هستند شرایط جوی مناسب در منطقه شاهرود موجب شده تا پیمانکار مجری پروژه راه خلخال به منجیل حتی در طول ایام سرد سال نیز مشغول عملیات راهسازی باشد.
او اظهار کرد: عملیات اجرایی تکمیل آسفالت پروژه در حال احداث جاده خلخال ، ماسوله در بخش شاهرود نیز در حوزه استحفاظی استان اردبیل در اولین روزهای فصل کاری سال آینده تمام خواهد شد.
وی اظهارامیدواری کرد با بهره برداری از این راه توریستی برای دسترسی به شهر توریستی ماسوله در استان گیلان ، تحولی در بخش صنعت گردشگری استان اردبیل ایجاد شود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.