شهردار اردبیل گفت: احداث ساختمان شهرداری منطقه 5 اردبیل به صورت مشارکتی انجام می‌شود تا شهروندان به راحتی از خدمات این مجموعه استفاده کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به میمنت این ایام و سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی بزرگترین همایش پیاده‌روی در منطقه شورابیل روز جمعه و با حضور خانواده‌های اردبیلی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: به میمنت این ایام علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف شهری ما شاهد تقدیم لایحه بودجه 98 شهرداری به شورا خواهیم بود تا پارلمان محلی با بررسی ابعاد مختلف بودجه نظر نهایی و جمع‌بندی خود را به شهرداری برای اجرا در سال آینده اعلام کند.
شهردار اردبیل گفت: ما بیش از یک سال است که ساختمان منطقه 5 شهرداری را به صورت استیجاری فعال کردیم و به دنبال آن هستیم تا با خرید ساختمان یا احداث ساختمان جدید به صورت مشارکتی بتوانیم از شرایط فعلی و مستاجری خارج شویم.
لطف‌اللهیان افزود: با آورده‌ای که شهرداری از بابت زمین و صدور پروانه دارد ما به راحتی می‌توانیم براساس قیمت کارشناسی اقدامات قانونی خود را برای ساخت ساختمان جدید و تملک زمین انجام دهیم و در صورت نیاز در مواقعی نیز خرید ساختمان در دستور کار شهرداری بوده است.
وی در مورد مدت زمان مورد نیاز برای ساخت شهرداری منطقه 5 بیان کرد: 18 تا 24 ماه نیاز است تا ما با مبلغ اولیه پرداختی به پیمانکاران بتوانیم ساختمان جدیدی را احداث کنیم ولی نظر کارشناسی و جمع‌بندی شده بر این است تا نسبت به خرید ساختمان ابزار سبلان اقدام کنیم تا در یک موقعیت مناسب شهروندان بتوانند از خدمات شهرداری استفاده کنند.
لطف‌اللهیان ادامه داد: البته در جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری پیشنهاد شده تا ساخت ساختمان به صورت مشارکتی در دستور کار قرار گیرد که به یقین سعی ما بر این است تا بهترین شرایط را برای تجهیز این ساختمان مهیا کنیم.
شهردار اردبیل گفت: ما در هر مقطعی نسبت به خرید زمین و ساختمان به عنوان ذخیره شهری استفاده می‌کنیم و همواره سعی‌مان بر این است تا در بهترین شرایط این خریدها را انجام دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.