مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: در سالجاری با همکاری دولت و مجلس در استان اردبیل موفق شدیم 9 هزار مددجوی پشت نوبتی بهزیستی را وارد چرخه حمایت کنیم.
بهزاد ستاری در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در اردبیل در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال آینده که هم اکنون در مجلس در حال بررسی است قرار است یک هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه اشتغال مددجویان، زنان سرپرست خانوار و معلولان به سازمان بهزیستی اختصاص یابد که امیدواریم در کنار کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس این رقم مصوب شود.
وی از افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس قانون جامع معلولان و برنامه ششم توسعه این افزایش پیش‌بینی شده است.
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در ادامه به فعالیت دو مجتمع خدماتی بهزیستی در اردبیل و پارس‌آباد در حوزه مددکاری و پیشگیری از معلولیت‌ها اشاره کرد و گفت: ما امسال موفق شدیم تمام پشت نوبتی‌ها را وارد چرخه حمایتی کنیم به طوری که 9 هزار نفر در استان اردبیل به عنوان مددجوی جدید پذیرش شدند.
ستاری با بیان اینکه در سالجاری مستمری مددجویان ما 3.5 برابر افزایش یافته است، گفت: ما تاکنون سه مرحله از سبد کالا را در بین خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی پرداخت کردیم که رقم آن 100 تا 300 هزار تومان بوده است.
وی بیان کرد: تا پایان سال چهارمین بسته سبد کالا نیز بین مددجویان و مستمری بگیران بهزیستی توزیع خواهد شد که البته در این زمینه مسئولان وزارت رفاه به صورت متمرکز عمل می‌کنند.
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اینکه در حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل در 9 ماهه امسال 4 میلیارد و 700 میلیون تومان منابع جذب کرده است، افزود: با توجه به ابلاغ قانون جامع معلولان قرار است یک هزار و 100 میلیارد تومان منابع اعتباری برای اجرا و عملیاتی شدن این قانون اختصاص یابد که نمونه آن پرداخت حق پرستاری برای معلولان شدید و غیرشدید است که از سال آینده به ارزش 180 تا 230 هزار تومان پرداخت خواهد شد.
ستاری همچنین به قهرمانی تیم فوتسال نابینایان استان در مسابقات قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور اشاره کرد و گفت: شاکله این تیم که از شهرستان پارس‌آباد است توانست به نمایندگی از استان اردبیل قهرمانی را در بابلسر به دست آورد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.