معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بانک مرکزی باید در سریع‌ترین زمان بخشنامه‌های حمایتی خود را از سرمایه‌گذاران اعلام کنند تا به سرعت با اجرایی شدن آنها زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران فراهم آید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یوسف خدادادی در بیستمین جلسه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری در اردبیل با حمایت مشروع از صاحبان واحدهای تولیدی پا به عرصه گذاشته و در این خصوص بانک‌ها نیز باید همپا با ما نسبت به تسهیل امور سرمایه‌گذاران اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه برخی واحدهای تولیدی در استان در استمهال بدهی و تقسیط تسهیلات دریافتی با بانک‌های عامل به مشکل برخورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: عمده خواسته واحدهای سرمایه‌گذاری و تولیدی در بیستمین کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری در اردبیل حل مشکلات بانکی و بدهی مالیاتی، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و استرداد وجوه واریزی برای گشایش اعتبارات اسنادی است که بانک‌های عامل باید در سریع‌ترین زمان نسبت به حل این مشکلات اقدام قانونی را به عمل آورند.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: بانک‌ها باید خود را مقید به پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی کنند و در کنار آن در محاسبه اصل سود و جرایم بانکی نیز با نظر کارشناسی تا حد امکان به نفع سرمایه‌گذاران وارد کار شوند.  
خدادادی عملکرد شرکت اندیشه‌سازان صنعت پلیمر در اردبیل را در بکارگیری 20 نفر از زندانیان آزاد شده از زندان اقدامی پسندیده اعلام کرد و افزود: با ایجاد یک شغل در جامعه و مشغول شدن هر فرد در واقع در یک زندان بسته می‌شود و ما با اعتقاد این امر واحدهای تولیدی را حمایت می‌کنیم.
وی بیان کرد: تمام کارگرانی که در این شرکت به کار مشغول شده‌اند از محکومان مالی بودند و که شرکت اندیشه‌سازان صنعت پلیمر به مدیریت افشین مهاجری همه این افراد را در کارخانه مشغول بکار کرده است که اقدامی ارزشمند از سوی ما محسوب می‌شود.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل رها شدن مجرم در جامعه را زمینه‌ساز بزه‌های فراوان دیگر اعلام کرد و گفت: ما باید به محض خروج این افراد از زندان زمینه را برای اشتغال آنان فراهم کنیم تا دیگر شاهد بزه و ارتکاب جرم جدیدی در جامعه نباشیم.
خدادادی با تاکید بر اینکه در حمایت از سرمایه‌گذاران بومی باید بانک‌ها آستین بالا زده و کمر همت ببندند، افزود: ضوابط بانک مرکزی باید به استان‌ها در اسرع وقت ابلاغ شود تا مشکلی در روند کارها ایجاد نشود.
در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی شرکت فولاد سپهر، مجتمع صنعتی گوشت اردبیل و شرکت اندیشه‌سازان صنعت پلیمر بررسی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.