​مسئول کمیته حمل ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: تا به امروز 3 هزار و300 نفر زائر از کشورهای آذربایجان، گرجستان و روسیه توسط 66 دستگاه ناوگان از طریق پایانه مرزی بیله سوار عازم کربلای معلی شدند.

​به گزارش ایلنا، علی‌رحمتی در مراسم استقبال از زائران اتباع خارجی در پایانه مرزی بیله‌سوار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته در همین مدت 3 هزار و 700 نفر زائر با 73 دستگاه ناوگان از این مرز اعزام شده بودند، افزود: امسال نیز از 23 مهرماه پایانه آماده پذیرایی از میهمانان اربعین حسینی است و تا 3 آبان ماه نیز خدمت رسانی به زائرین آذری ابا عبدالله الحسین علیه السلام ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان با بیان اینکه تردد این زائران بدون هیچ مشکلی در پایانه مرزی بیله سوار و شلمچه با امنیت کامل درجریان است و این روند نیز درحال افزایش است، تصریح کرد: هیچگونه محدودیتی در این مرز برای این زایران در نظرگرفته نشده و بازگشت این زوار پس از اربعین حسینی به کشور آذربایجان از طریق همین محل،پایانه مرزی بیله سوار خواهد بود.  

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: موکب عزاداری در مرز بیله سوار با هدف پذیرایی از زائران جمهوری اذربایجان و گرجستان این بار در پایانه مرزی و در یک شرایط مناسب تر راه اندازی شده و در نمازخانه جدید الاحداث نیز پذیرای زائران هستیم.

رئیس ستاد کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان خاطرنشان کرد: ما بدون هیچگونه مشکلی در تامین وسایط نقلیه مسافری و امکانات مورد نیاز زائران سعی داریم به بهترین شکل در خدمت زوار حسینی از اهالی استان وکشورهای دیگر باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.