مدیر کل امور شهری استانداری اردبیل گفت: ما پیشنهادمان را به وزارت کشور با موضوع استخدام داخلی در شهرداری‌ها اعلام کردیم تا به نوعی پست‌های خالی در شهرداری تعیین تکلیف شود.
مسعود امامی یگانه در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در بحث صدور کارت شناسایی برای اعضای شوراها قرار شده است این کار در یک فرمت مشخص توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود که ما اطلاعات کامل اعضای شوراها را به سازمان ارسال کردیم تا هر چه سریعتر صدور کارت و اعطای آن به اعضای شورا انجام شود.
وی اهمیت موضوع جذب و جلب سرمایه‌گذاران را در پروژه‌های شهری یادآور شد و خاطرنشان کرد: در تمامی شهرداری‌ها هیئت عالی سرمایه‌گذاری شکل گرفته و قرار است با مشارکت شهرداری‌ها و روسای شوراها این موضوع پیگیری شود که حتی در این زمینه اخیرا دوره آموزشی را برگزار کردیم تا متخصصان این حوزه بیشتر با راهکارهای جذب سرمایه‌گذاران در پروژه‌های متعدد آشنا شوند.
مدیر کل امور شهری استانداری اردبیل افزود: سازمان شهرداری‌ها با توجه به شرایط کنونی اکثر شهرداری‌ها طرح پایداری درآمد شهرداری‌ها را به جد دنبال می‌کند به طوری که ما به صورت آزمایشی در چهار شهرداری مشگین‌شهر، قصابه، هشجین و خلخال طرح‌هایی را در این حوزه با پرداخت تسهیلات کم بهره در حال اجرا داریم تا در قالب یک مدیریت توانمند بتوان این مسایل را بهتر و شایسته‌تر سروسامان داد.
امامی یگانه همچنین موضوع ساماندهی نیروی انسانی را در شهرداری‌ها یادآور شد و تصریح کرد: سازمان شهرداری‌ها شیوه‌نامه ساماندهی نیروی انسانی را در شهرداری تدوین کرده و ما استخدام داخلی را در شهرداری‌ها پیشنهاد کرده‌ایم تا برای تعیین تکلیف پست‌های خالی وضعیت نیروهای قراردادی مشخص شود.
وی همچنین از صدور مجوز برای اعطای 10 دستگاه ماشین‌آلات به 10 شهرداری استان خبر داد و بیان کرد: ما روی مساله آموزش حساس هستیم به طوری که قرار است در 19 عنوان دوره آموزشی برای پرسنل شهرداری به ویژه هیئت‌های تطبیق برگزار کنیم.  
مدیر کل امور شهری استانداری اردبیل ضرورت ساماندهی پسماندهای شهری را یادآور شد و تصریح کرد: ما شهرداران استان را در دو سفر به آذربایجان شرقی و گیلان اعزام می‌کنیم تا از نزدیک با مدیریت پسماند و راهکارهای جدید در این حوزه آشنا شوند و به یقین روی این موضوع و سروسامان دادن به آن با کسی تعارف نداریم.
امامی یگانه گفت: ما در سه حوزه مدیریت پسماند، جذب سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری و توجه به درآمدهای پایدار شهرداری‌ها تمرکز لازم را انجام دادیم و تمام تلاش ما بر این است تا در هر سه حوزه براساس قواعد و مقررات پیش‌بینی شده عمل کنیم تا مشکلات شهرداران برطرف شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.