به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، ناصر عتباتی روز چهارشنبه افزود: برگزاری چنین طرح هایی موجب پاکسازی محلات از وجود توزیع کنندگان مواد مخدر و به تبع آن موجب ایجاد آرامش و امنیت در میان شهروندان شده و رضایتمندی عمومی مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در طول سال نیز مبارزه جدی با مقوله ورود مواد مخدر و توزیع آن در استان انجام صورت گرفته و کشفیات قابل توجهی نیز بدست آمده و برای مجرمان مجازات های سنگین نیز صادر شده است.
عتباتی ادامه داد: برخورد با هرگونه خرید و فروش مواد مخدر در دستور کار قرار دارد و این طرح با همکاری و هماهنگی تمامی عوامل انتظامی و فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل در حوزه های مختلف عملیاتی می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین به عملیاتی شدن طرح های دیگر از جمله طرح برخورد با اراذل و اوباش ، مبارزه با مشروبات الکلی و سرقت اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین طرح هایی موجب ارتقای سطح رضایتمندی مردم می شود که یکی از اهداف اصلی و مهم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.
او همچنین با اشاره به لزوم تامین امنیت شهروندان افزود: امنیت اساس و بستر ساز زیر ساخت های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی است که برای تحقق آن باید از تمام امکانات و ظرفیت ها استفاده کرد.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.