پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در دیدار با کارکنان نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) مطرح شد

آیت الله العظمی مظاهری: بیت حضرت امام ذخیره الهی است

 

 

 

آیت الله العظمی مظاهری روز پنج شنبه اول اردیبهشت ماه در اصفهان با کارکنان نمایندگی قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی جماران، حضرت آیة الله العظمی مظاهری در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه رفیع امام خمینی در حوزه های علمیه فرمودند: حضرت امام در علوم اسلامی متخصص بودند و درس های ایشان باید مثل چشمه‌ جوشان از خود آب حیات داشته باشد، آب علم داشته باشد. ایشان یکی از مفسران بزرگ عالم اسلام بودند. شاگردهای حضرت امام افتخار می‌کنند که شاگرد این مرد بودند.
وی در ادامه با اشاره به نقش مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی یادگار گرانقدر حضرت امام(س) افزود: موسسه نشر مربوط به حضرت امام از یک تقدس خاصی برخوردار است و حاج احمد آقا ذوب در حضرت امام بودند، جداً یک فدائی صد در صد و این مؤسسه نشر از یادگارهای بلکه باید بگوییم از ابتکارهای این مرد بزرگ است که تا بودند خیلی خوب کار کردند.
آیت الله العظمی مظاهری در ادامه با اشاره به جایگاه علمی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی افزود: هیچ کس نمی‌دانست که آقای حاج حسن آقا ، این نور چشم ما، اینقدر توانا و موثراست. آقای حاج حسن آقا انصافاً خوب کار کرد ، ما از ایشان تشکر می‌کنیم.
وی در ادمه با اشاره به برخی شیطنت ها افزود: بعد از حاج احمد آقا راجع به تقدسی که مربوط به امام است و تقدس خانوادگی، تقدس حرم مطهر، تقدس آقای حاج حسن آقا کارشکنی‌ها شد، اما الحمد لله حسن آقا خوب عمل کرده اند ؛ ما همیشه دعا می‌کنیم خدا توفیق به ایشان بدهد.
وی افزود: ما باید اینهایی که مربوط به حضرت امام است، بیت حضرت امام، باید جداً حفظ بشود، الگو است، یک ذخیره الهی است، باید حفظ شود.
وی در پایان ضمن ابراز امیدواری برای توفیق روزافزون بیت مکرم حضرت امام خمینی(س) افزود: حاج حسن آقا الان یک ملای حسابی است، شکر می‌کنیم خدا را. الآن در قم تدریس دارد، تدریس حسابی دارد، استقبال از طرف طلبه‌ها دارد. من هم از طلبه‌ها و فضلا تشکر می‌کنم، از مراجع تشکر می‌کنم و از خود حاج حسن آقا تشکر می‌کنم که با یک جدیت کاملی توانست جای حضرت امام بنشیند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.