در ایام اربعین حسینی (ع) مادرم، ام الشهید (مسعود غرویان) با نزدیک به یک قرن عمر با برکت و زندگی زاهدانه و مومنانه، سرانجام آسمانی شد و روح بلند و ملکوتی اش در جنان و جوار فرزند شهیدش مسعود، آرام گرفت. ودر این روزهای سخت دلتنگی، چه زیبا و روح افزا بود تماس‌ها و پیام های تسلیت بزرگان و عزیزانی که فرزندان و بازماندگان آن بانوی داغدیده را تسلا می بخشیدند و مورد تفقد و نوازش قرار می دادند. این کمترین بر خود فرض می دانم که از تک تک سرورانی که با شرکت در مجالس ترحیم، تماس تلفنی و ارسال پیام، ارسال و نصب بنرابراز همدردی فرمودند، تشکر کنم.

به گزارش جماران؛ آیت الله محسن غرویان استاد حوزه علمیه در پیامی آورده است:

تقدیر و سپاس

بسم الله النور

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع) 

سپاس بی قیاس خداوندی را سزاست که عشق و شور حسینی را در دلهای ما نهاد و در دامان مادر،قطرات اشک عاشورایی را با شیر مادر عجین ساخت.

در ایام اربعین حسینی ع مادرم،ام الشهید(مسعود غرویان )با نزدیک به یک قرن عمر با برکت و زندگی زاهدانه و مومنانه، سرانجام آسمانی شد و روح بلند و ملکوتی اش در جنان و جوار فرزند شهیدش مسعود،آرام گرفت.

ودر این روزهای سخت دلتنگی،چه زیبا و روح افزا بود تماس‌ها و پیام های تسلیت بزرگان و عزیزانی که فرزندان و بازماندگان آن بانوی داغدیده را تسلا می بخشیدند و مورد تفقد و نوازش قرار می دادند.

این کمترین بر خود فرض می دانم که از تک تک سرورانی که با شرکت در مجالس ترحیم، تماس تلفنی و ارسال پیام، ارسال و نصب بنر ابراز همدردی فرمودند، تشکر کنم.

سپاس ویژه دارم از بیوت مراجع عظام تقلید بالاخص بیت حضرت امام خمینی ره و سید الاعلام علامه آیت‌الله سید حسن خمینی دامت برکاته، بیت آیت‌الله العظمی جوادی آملی دامت برکاته، بیت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی دامت افاداته، بیت آیت‌الله شهرستانی دام عزه و مؤسسات وابسته به آیت الله العظمی سیستانی دام ظله، بیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ره، بیت آیت الله العظمی کلباسی دامت افاضاته، مدیریت محترم حوزه های علمیه حضرت آیت الله اعرافی دام عزه، بیت حضرت آیت الله یثربی کاشانی دامت افاضاته، مجمع محترم محققین و مدرسین،حوزه علمیه رکن الملک، بعضی اعضای نشست دوره ای اساتید ، بعضی اعضای جامعه محترم مدرسین،بعضی از اساتید مؤسسه امام خمینی، بعضی از اساتید دانشگاه ها، بعضی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، مؤسسات فرهنگی-انتشاراتی،خبرگزاری ها،مطبوعات،زائران گرامی در مسیر کربلا،نجف،مکه،مدینه، مشهدمقدس و...که با ارسال پیام و حضور در جلسات قم و اصفهان و نیشابور،با ما همدردی نمودند و موجب تسلای ما شدند. 

در روزهای پایانی ماه غمبارصفر از خدای منان طلب می کنم نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم و مراجع مکرم،حوزه های علمیه، دانشگاه ها و سرزمین عزیزمان ایران را از بلایای ارضی و سماوی محافظت نماید و به همه مسئولین با اخلاص نظام، توفیق روزافزون عطا فرماید. انشاءالله 

محسن غرویان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.