روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: در واپسین روزهای دولت سیزدهم، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، علیرضا عسکریان، معاون رفاه و امور اقتصادی و محمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع نسبت به راه‌اندازی و تشکیل «کارگروه مسئولیت اجتماعی» اقدام کردند! در صورت جلسه این کارگروه مقرر گردیده کلیه صندوق‌های بازنشستگی تابعه نسبت به پرداخت مبلغ 250 میلیارد تومان درخصوص درخواست واصله مانند تأمین منابع برای قرارگاه اربعین حسینی وزارت متبوع، طرح ولایت، مدرسه حکمرانی، درخواست‌های واصله متفرقه از جمله معاونت فرهنگی اقدام کنند.

به گزارش جماران؛ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یک تصویر منتشر شده به فهرستی از صورت‌جلسه اولین کارگروه مسئولیت اجتماعی که در وزارت کار برگزار شد اشاره دارد که سازمان‌های تابعه وزارتخانه ملزم شدند هر یک بخشی از مبلغ گزاف 250 میلیارد تومان به عنوان ستاد اربعین و... تأمین کنند. این اقدام مورد اعتراض کاربران قرار گرفته است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: در واپسین روزهای دولت سیزدهم، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، علیرضا عسکریان، معاون رفاه و امور اقتصادی و محمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع نسبت به راه‌اندازی و تشکیل «کارگروه مسئولیت اجتماعی» اقدام کردند! در صورت جلسه این کارگروه مقرر گردیده کلیه صندوق‌های بازنشستگی تابعه نسبت به پرداخت مبلغ 250 میلیارد تومان درخصوص درخواست واصله مانند تأمین منابع برای قرارگاه اربعین حسینی وزارت متبوع، طرح ولایت، مدرسه حکمرانی، درخواست‌های واصله متفرقه از جمله معاونت فرهنگی اقدام کنند.

بر همین اساس و به منظور صیانت از حقوق بیت‌المال و کارکنان، از دستگاه‌های نظارتی انتظار است هرچه سریع‌تر مانع از این ریخت و پاش‌ها از جیب بازنشستگان شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.