این مسابقه با سه موضوع "نقش امام خمینی (س) در وحدت مستضعفین جهان در برابر قدرت های سلطه جو"، "امام خمینی (س) پلی میان اسلام و مسیحیت" و "دیدگاه های امام خمینی (س) درباره آفریقا" برگزار می شود

سفارت جمهوری اسلامی ایران در حراره به مناسبت بیستمین سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، به نقل از خبرگزاری "آل آفریکن" به مناسبت بیستمین سالگرد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (س) دفتر فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه، با مشارکت شورای عالی مطالعات اسلامی این کشور آفریقایی، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، مسابقه مقاله نویسی با موضوع روابط دو کشور برگزار خواهد کرد.
همچنین در این مسابقه مقاله نویسی، دانش آموزان دوره های راهنمایی و دبیرستان زیمبابوئه نیز می توانند با سه موضوع "نقش امام خمینی (س) در وحدت مستضعفین جهان در برابر قدرت های سلطه جو"، "امام خمینی (س) پلی میان اسلام و مسیحیت" و "دیدگاه های امام خمینی (س) درباره آفریقا" شرکت کنند.
بنابر بیانیه سفرت جمهوری اسلامی ایران در حراره، از میان این مقالات که نباید بیش از 500 کلمه باشد، به سه اثر برتر و 10 اثر برگزیده جوایزی داده خواهد شد.
هر ساله، سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (س) در تاریخ چهاردهم خرداد ماه در حرم مطهر ایشان، با حضور خیل عظیمی از ایرانیان و مهمانان خارجی برگزار می شود.
همچنین همزمان با مراسم سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، در بسیاری از کشورهای جهان آیین های بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) برپا می شود.
برپایه این گزارش، سفارت جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه از کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال خواست تا با ارسال آثار هنری خود با موضوع یادبود کودکان فلسطینی در باریکه غزه، در این رقابت فرهنگی و هنری شرکت جویند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.