دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت طی روزهای 18 و 19 شهریورماه از سوی مجتمع آموزشی - نیکوکاری «رعد» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «دومین جشنواره ملی خودباوری» به منظور همگرائی و هم افزائی در حل مسائل کارآفرینی و اشتغال توان یابان و نحوه ارائه خدمات بهتر به افراد دارای معلولیت با حضور سمن ها و تشکل های این حوزه، دستگاه های متولی، سازمان های حمایتگر اشتغال و جمعی از کارآموزان و کارآموختگان توان یاب برگزار می شود.

ثبت نام این جشنواره که در 6 محور کارآفرینی، اجتماعی، رسانه، علمی و فرهنگی، هنری و ورزشی خواهد بود از 14 تیرماه آغاز شده و 10 شهریور به پایان خواهد رسید و داوری آثار و معرفی برگزیدگان به ستاد اجرایی روز 13 شهریورانجام خواهد شد. 15 شهریورماه آثار منتخب جمع آوری شده و مراسم اختتامیه که مصادف با معرفی نفرات برگزیده خواهد بود در روز 19 شهریورماه برگزار می شود.

برقراری ارتباط ارگانیک میان کارآفرینان، دستگاه های اجرایی و مراکز و موسسات فعال حوزه معلولان، معرفی توانمندی های کارآموزان، کارآموختگان، مراکز و موسسات همکار، ترویج رویکرد علمی کارآفرینی اجتماعی برای حل مسأله اشتغال توان یابان، آشنایی با خدمات دستگاه های اجرایی و حمایتگر و بهره برداری از پتانسیل بالقوه این مراکز از اهداف و محورهای جشنواره خوباوری هستند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار مربوط به جشنواره ملی خودباوری می توانند به وب سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.