گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مسئولیت‌های اعضای جدید شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران مشخص شد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با سنگ‌اندازی بسیار، نهایتاً موفق به برگزاری انتخابات این تشکل و نشست سالیانه شورای عمومی انجمن اسلامی شد.

سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران از برگزاری انتخابات این انجمن و مشخص شدن مسئولیت اعضای شورای مرکزی آن به جماران خبر داد.

محمد مهدی زینی در گفت‌وگو با جماران، اظهار کرد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با سنگ‌اندازی بسیار، نهایتاً موفق به برگزاری انتخابات این تشکل و نشست سالیانه شورای عمومی انجمن اسلامی شد.

سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: در نتیجه این انتخابات سید علیرضا هاشمی بافقی به عنوان دبیر تشکیلات، سید یاسین حسن زاده به عنوان قائم مقام، زینب سهراب پور به عنوان دبیر سیاسی و محمد مهدی زینی به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

وی افزود: سها قمریان به عنوان دبیر آموزش، پرهام پهلوان به عنوان دبیر فرهنگی، کیانوش برزویی به عنوان دبیر مالی، علی خسروی به عنوان دبیر کارگروه محیط زیست و محمد برهانی نژاد به عنوان سردبیر نشریه سحر (ارگان رسمی انجمن اسلامی) در این تشکیلات انتخاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.