مبلغی گفت: هیچ خودرو ثالثی عامل تصادف محور کوهدشت_زانوگه نبوده است.

در پی انتشار خبری در پایگاه خبری جماران مبنی بر وقوع تصادفی در محور کوهدشت-زانوگه واقع در استان لرستان که منجر به فوت یک جوان شده بود و اظهارات برخی از شاهدین ماجرا که سانحه مذکور راناشی از رفتار پر خطر راننده یکی از مقامات محلی عنوان کرده بود، دفتر حجت الاسلام والمسلمین مبلغی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با ارسال متنی خبر فوق را تکذیب کرد.

متن ارسالی به پایگاه خبری جماران به شرح زیر است:

استعلام پلیس راهور و گزارش انتظامی از صحنه تصادف می‌گوید: 

هیچ خودرو ثالثی عامل تصادف محور کوهدشت_زانوگه نبوده است.

بنابر گزارشی که چند روز گذشته در خبرگزاری جماران منتشر شد دال بر اینکه سبقت غیر مجاز ماشین حامل نماینده شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان باعث حادث شدن یک تصادف منجر به فوت شده است. با استعلام از پلیس راهور استان، سرهنگ دالوند مقام مسئول پلیس راه لرستان ضمن تکذیب این موضوع گفت: با توجه به گزارش نیروهای پلیس راه و کروکی صحنه تصادف عامل  این حادثه به هیچ عنوان سبقت غیرمجاز خودرو ثالث نبوده است.

در همین راستا محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تکذیب این موضوع گفت: چند روز گذشته بنده به عنوان سرنشین ماشین مدیرکل جهاد کشاورزی در مسیر بازدید از یک طرح کشاورزی بودیم و رانند ماشین فوق با رعایت ایمنی کامل در مسیر تردد داشتند و به هیچ عنوان متوجه حادث شدن چنین تصادفی نبودیم تا اینکه چنین خبری در رسانه‌ها منتشر شد.

محمدرضا مبلغی ضمن ابراز تأسف از فوت شدن دو تن از همشهریان، بیان کرد: به محض اینکه از این حادثه با خبر شدم. از پلیس راهور و مسئولان انتظامی شهرستان و استان استعلام گرفتیم و آنها بیان داشتند: «هیچ خودرو ثالثی عامل حادث شدن آن تصادف نبوده است. بلکه عامل تصادف سرعت غیرمجاز و انحراف یکی از خودروها بوده است.

 ایشان با اشاره به محرومیت منطقه گفت: این جاده یکی از مسیرهای مواصلاتی شهرستان کوهدشت به سمت غرب و جنوب غرب شهرستان است که متأسفانه به دلیل پهنای نامناسب جاده، از این دست تصادفات به کرات در این مسیر مواصلاتی اتفاق می‌افتد و به امید خدا در همین ارتباط جهت دوبانده شدن این جاده به عنوان خادم مردم، پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: امیدواریم زحمت کشان حوزه‌ی خبر و رسانه، در چنین مواردی با استناد به گزارش پلیس راهور و منابع موثق صحت و سقم خبرها را رصد کنند. تا خدایی ناکرده به ناروا خوراک رسانه‌های معاند نظام را فراهم نیاوریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.