با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و به مناسبت هفته دولت ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و به مناسبت هفته دولت ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید که 8 محور روستایی و 15 محور بین شهری از شبکه راههای ارتباطی استان را شامل می شود.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از از ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان غربی گفت: حفظ جان هموطنان و برقراری احساس امنیت و اعتماد در بین مردم جهت انجام سفرهای ایمن و همچنین گسترش راههای امن در جهت توسعه زیرساخت های اقتصادی و رونق همه جانبه یکی از مهمترین رئیس کاری دولت به شمار می رود.

وی با اشاره به جایگاه آذربایجان غربی در شبکه معابر بین شهری کشور بیان کرد: این استان بعنوان یک هاب اقتصادی در شمال غرب کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به وجود 5 پایانه مرزی رسمی زمینی و تردد ناوگان های بین المللی و ترانزیتی باید توسعه شبکه معابر بین شهری در این منطقه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امیری ادامه داد: با تلاش های انجام شده کشور در مسیر آبادانی است و همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا مسیر توسعه سهل و مشکلات کشور کاهش یابد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه حذف نقاط پرحادثه و کاهش آمار تلفات جانی یکی ازدغدغه ها و اولویت های اصلی دولت است، یادآور شد: بهسازی و نوسازی ناوگان نیز در کنار بهسازی و توسعه شبکه های ارتباطی می تواند این حلقه از زنجیره توسعه را تکمیل تر نماید که در این خصوص برنامه های خوبی در دست اقدام است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نتیجه مطلوب آن در تمامی بخش ها باشیم.

به گزارش ایسنا؛ برای بهره برداری از این میزان طرح روکش آسفالت در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی بیش از 221 هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است که هدف آن رونق اقتصادی، سهولت در امر عبور و مرور و تردد وسائل نقلیه، ایمن سازی محور و افزایش میزان رضایت مندی اهالی منطقه، مسئولین و علی الخضوض مسافرین محترم از وضعیت راههای موجود است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.