به گزارش ایرنا، سرهنگ مجید محبعلی روز سه شنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان افزود: مزارع کشت شاهدانه با 2هزار مترمربع از توابع بخش سیمینه توسط نیروهای انتظامی شهرستان و با کمک چند دستگاه تراکتور و دنباله بند امحا شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان برداشت شاهدانه است، بیان کرد: دهیاران و مسوولان روستایی باید نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند و در صورت مواجهه، عوامل نظامی و انتظامی را با خبر کنند.
سرهنگ محبعلی همچنین از افزایش بیش از سه برابری کشف مواد مخدر در بوکان خبر داد و افزود: بیشتر کشفیات شامل گراس، حشیش و هروئین بوده است.
وی گفت: تاکنون هشت توزیع کننده مواد مخدر و 99 نفر معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند و افراد معتاد به کمپ های ماده 15 و 16 منتقل و توزیع کنندگان نیز با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان نیز گفت: رویکرد آموزش و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در طول چند سال گذشته بسیار مهم بوده و توانسته در موضوع مبارزه با مواد مخدر نقش خوبی داشته باشد.
ایوب آذین پور ادامه داد: از تجربه ها و توانایی های انجمن های مردم نهاد در خصوص مواد مخدر می توان کمک گرفت.
به گزارش ایرنا، در این جلسه هر یک از مسوولان شهرستان بوکان به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند؛ شهرستان بوکان با 251 هزار نفر در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.