به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، بهروز عطایی روز دوشنبه در خصوص وضعیت تیم اعزامی ایران به مسابقات AVC کاپ آسیا به میزبانی چین تایپه گفت: تیم ایران با ترکیبی از تیم جوانان و امید عازم این مسابقات است و سعی کردیم در این فرصت اندک بیشتر به کارهای گروهی بپردازیم تا هماهنگی بازیکنان بالا برود.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر امسال بیان کرد: به بعضی از بازیکنان نیز گفته بودیم تا بدن های خود را برای مسابقات طبق برنامه آماده کنند و امیدواریم با هماهنگی قابل قبولی عازم این مسابقات شویم.
وی افزود: 6 بازیکن از تیم جوانان کنونی و 6 نفر از تیم امیدها یا جوانان گذشته در تیم ما حضور دارند و برخی از بازیکنان این 2 تیم در کنار یکدیگر به میدان رفتند و هماهنگی قابل قبولی دارند اما به هر حال نیاز داریم تا بیشتر کار کنیم و آماده تر به مسابقات برویم.
سرمربی تیم اعزامی به AVC کاپ گفت: از حریفان شناخت نداریم و نمی دانیم با چه تیمی عازم مسابقات می شوند فقط می دانیم که با چین تایپه میزبان و استرالیا هم گروه هستیم و در اولین دیدار برابر تیم میزبان به میدان می رویم و باید با آنالیز در جریان مسابقات حریفان خود را بشناسیم.
عطایی درباره تاثیر خستگی بر روی بازیکنان گفت: به طور یقین آثار خستگی را خواهیم دید اما بازیکنان باید یاد بگیرند که فضای حرفه ای را تجربه کنند.
وس ادامه داد: تیم بزرگسالان ایران در 2 هفته مسابقات در 2 قاره را تجربه کرده و ما نیز می دانیم که باید با خستگی بازیکنان رو به رو شویم و برای این موضوع تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
وی درباره اعزام تیم جوان از ایران به این مسابقات بیان کرد: فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی به توافق رسیدند تا روند جوانگرایی ادامه داشته باشد و فدراسیون نیز به همین دلیل این تیم جوان را به مسابقات فرستاد و همه این عملکرد و نتایج به نفع والیبال ملی ایران خواهد بود و باید هزینه جوانگرایی را پرداخت کنیم و گاهی ممکن است این هزینه، شکست باشد.
عطایی درباره اهداف تیم ایران در این مسابقات گفت: رتبه را نمی توانم پیش بینی کنم زیرا در این مسابقات شاید تیم ها اچه از تیم دوم خود استفاده کنند یا همه از بازیکنان رده بزرگسالان استفاده کنند برای ما فرقی ندارد زیرا تمام تلاش ما این است که عملکرد خوبی داشته باشیم و نمایش فنی درخشانی داشته باشیم.
به گزارش ایرنا امیرمحمد فلاحت خواه و میثم صالحی 2 بازیکن ارومیه ای حاضر در مسابقات AVC کاپ (جام کنفدارسیون آسیا) هستند و در ترکیب کادر فنی نیز وحید صادقی یکی از مربیان ارومیه ای به این جام اعزام شدند.
اردوی آماده سازی تیم ملی ایران جهت شرکت در جام کنفدارسیون آسیا از روز چهارشنبه، دهم مرداد ماه 1397 در محل فدراسیون والیبال آغاز شده بود.
به گزارش ایرنا امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، عرفان غلام پور، اسماعیل مسافر، علی اصغر مجرد، رحمان تقی زاده، مهدی جلوه، مهران فیض امام دوست، جواد کریمی، علی رمضانی، امیرمحمد فلاحت خواه، پوریا یلی، اسماعیل طالبی و موسی سخاوی بازیکنان اعزامی به این رقابت ها هستند.
بازیکنان پس از سه روز تمرین، روز چهاردهم مرداد ماه به کشور چین تایپه محل برگزاری مسابقات جام کنفدراسیون آسیا یا AVC کاپ اعزام شدند.
امسال نام 12 بازیکن، 2 مربی و یک آنالیزور ارومیه ای در ترکیب تیم های ملی جهت اعزام به مسابقات متعدد قهرمانی آسیا، لیگ ملت های والیبال، بازی های آسیایی جاکارتا، مسابقات جهانی و جام کنفدارسیون ها دیده می شود.
میرسعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته، میثم صالحی، امیرمحمد فلاحت خواه، بردیا سعادت، سهیل مسعود، کمیل اکبری، امیرحسین همتی و اسما سعیدی بازیکنان و یاشار جوادی و وحید صادقی مربی و امین علی اکبری آنالیزور ارومیه ای حاضر در معیت تیم های ملی هستند.
بهروز عطایی با عقد قراردادی یکساله هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر باشگاه های ایران در فصل امسال را بر عهده گرفته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.