امام جمعه ماکو گفت: دولت از صنایع کوچک و زودبازده حمایت کند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت السلام ایوب رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ماکو، حمایت از صنایع و جلوگیری از خام فروشی را زمینه ساز تامین امنیت اقتصادی جامعه عنوان کرد و افزود: حمایت از صنایع کوچک و زود بازده و ایجاد اشتغال باید در دستور کار دولت باشد.
وی با اشاره به اینکه مراجعه ها و پرونده های وارده به دادگستری ماکو امروز بیشتر شده است، افزود: این آمار برای جامعه اسلامی بسیار تاسف بار است.
امام جمعه ماکو وضعیت بازار را نابسامان عنوان کرد و گفت: هنوز تحریم های آمریکا شروع نشده نابسامانی ها و اختشاشات در اقتصاد و بازار ایران فغان می کند.
وی افزود: مسئولین گوش شنوا بر مطالبات مردم داشته باشند و در صدد پاسخگویی منطقی و شفاف سازی، تلاش کند.
خطیب نماز جمعه ماکو در خطاب به مسئولین دخیل در امر ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی گفت: دستگاه قضا با دلالان ارزی و احتکارگران برخورد جدی کند.
وی گفت: انتظار قاطع مردم این است که مطالبات آنان رسیدگی جدی شود و مسائل از طریق خود منابع جامعه و امکانات آن رفع گردد.
حجت السلام رنجبری گفت: هر کس بر نظام، انقلاب و مردم خیانت کند باید با اشد مجازات تاوان آن را پس دهد.
وی ضمن تقدیر از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه افزود: مسئولین باید بدانند همانگونه که تیم ملی ایران در جام جهانی نهایت تلاش خود را کرد و محبوب دلها شد آنها نیز باید تلاش کنند تا در دل مردم جایگاه خاص داشته باشند.
امام جمعه ماکو با عنوان اینکه روحیه ورزشی و پهلوانی در جامعه کم رنگ شده است افزود: باید در تقویت مسائل اخلاقی و فرهنگی گامهای تاثیر گذار برداشته شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.