ناصر شهنازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان ایران در دیدار با بلغارستان به سبب آمادگی ذهنی و جسمی مناسبی که نسبت به روز اول داشتند، بازی بهتری به نمایش گذاشتند.
وی بیان کرد: ایران هر وقت به تبع دریافت های خوب و رساندن توپ های صحیح به معروف به بازی سرعتی روی می آورد، می تواند بهترین نتیجه را مقابل حریفان بگیرد و این امر در ست های اول، دوم و چهارم مقابل بلغارستان بیشتر مشاهده شد.
سرمربی سابق تیم ملی ب ایران گفت: ایران بازی خوبی مقابل کره جنوبی به نمایش نگذاشت و تنها به کمک تجربه بالای خود در امتیازهای بالا موفق به کسب پیروزی شد.
این مربی بین المللی والیبال، افزود: تیم ملی ایران با وجود اینکه امید خود را برای رسیدن به مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال از دست داده ولی با این وجود باز محکوم به پیروزی در هر سه دیدار خانگی است تا بتواند جایگاه تک رقمی در جدول این دوره از رقابت ها داشته باشد و نشان دهد که همچنان بر بلندای قاره آسیا قرار دارد.
این مربی با تجربه ارومیه ای گفت: بازیکنان ایران به دلیل قاره پیمایی در چهار هفته گذشته و خستگی ناشی از مسافرت های طولانی نتوانستند از حداکثر قدرت خود برابر کره جنوبی و بلغارستان استفاده کنند ولی به طور یقین دیدار پایانی هفته پنجم مقابل آلمان با کیفیت تر خواهد بود.
شهنازی آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی را نیز دلیلی بر کاهش روحیه سایر بازیکنان عنوان کرد و افزود: بازیکنان جوان کارایی قابل قبولی در لیگ ملت های والیبال داشتند و با گذشت زمان و کسب تجربه های بیشتر می توانند در آینده نزدیک به بازیکنان قابل اعتماد تبدیل شوند.
وی ادامه داد: والیبال ایران جایگاه خاصی در بین مردم کشور دارد و بازیکنان برای شادی دل مردم باید آخرین دیدار خود مقابل آلمان را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند تا تماشاگران با خاطره خوشی سالن آزادی تهران را ترک کنند.
به گزارش ایرنا، تیم های ایران و بلغارستان از ساعت 18:30 روز (شنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ ملت های والیبال در سالن آزادی به مصاف هم رفتند.
ست های اول، دوم و چهارم این بازی با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 15 و 25 بر 14 به سود ایران رقم خورد و فقط ست سوم با نتیجه 25 بر 23 به سود بلغارستان به پایان رسید تا ایران به سه امتیاز خانگی دیگر هم دست پیدا کند.
تیم ملی ایران هم اکنون با مجموع 19 امتیاز و کسب 6 برد و هشت باخت بالاتر از تیم های آرژانتین، بلغارستان، ژاپن، چین، استرالیا و کره جنوبی در رده دهم جدول لیگ ملت های والیبال قرار دارد.
تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال 2018 از ساعت 18:30 به مصاف آلمان می رود.
امسال مرتضی شریفی، امیر حسین توخته، میثم صالحی و محمدرضا حضرت پور در کنار سعید معروف و میلاد عبادی پور 6 بازیکن ارومیه ای تیم ملی ایران هستند.
7156 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.