رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع فلسطین، موضوع اول جهان اسلام است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حاجی بابایی در سخنرانی روز قدس در مصلی امام خمینی ارومیه با بیان اینکه روز قدس روز نبرد جبهه مقاومت با استکبار جهانی است خاطر نشان کرد: حمایت از فلسطین حرف اول ملت ایران است و موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام است.
وی بابیان اینکه راه مبارزه با آمریکا مذاکره نیست افزود: تنها راه مبارزه با آمریکا مقاومت است و کسانی که تصور میکنند امریکا به حل مشکلات کشور کمک می کند سخت در اشتباهند و اعتماد به امریکا افضل اشتباه هاست.
وی با اشاره به اینکه شیشه عمر و مرگ آمریکا،غنی سازی اورانیوم است  گفت: برای حفظ امنیت کشور بایدموشکی ساخت تا از هر نقطه ایران بتوان تلاویو را در هدف قرارداد.
حاجی بابایی تصریح کرد: روز نکبت رژیم صهیونیستی روز ننگ آل سعود است، این خاندان میلیاردها دلار برای نابودی مسلمین هزینه می کنند.
وی بااشاره به اینکه رهبر،مردم و اسلام سه رکن نظامند تصریح کرد: همه مردم با پیروی از رهبر درراستای ریشه کنی بی عدالتی،مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور  تلاش کنند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مومن و مسلمان بودن ملت ایران بزرگترین ویژگی این ملت است تصریح کرد: خداوند به ملت ایران در جامعه جهانی ماموریت داده تا دربرابر ظالم از مظلوم حمایت کند.
وی بابیان اینکه امروز بزرگترین حمله ها از سوی جامعه جهانی به سمت ایران است اظهار کرد: ملت ایران تاکنون در تمامی عرصه ها پیروز بوده و در طول ۴۰سال انقلاب باوجود فشارهای مختلف و توطئه های فراوان همیشه بدلیل پیرو ولایت بودن موفق بوده و عقب نشینی نکرده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.