به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده روز چهارشنبه در مجلس یادبود حجت الاسلام غلامرضا حسنی در میاندوآب بیان کرد: این شخصیت بزرگوار، مبارز نستوه و مجاهد میدان های سخت و دفاع از ارزش ها و انقلاب بود و همواره پای نظام و انقلاب و ارزش ها ایستاد و هرجا هم لازم بود، موضع گیری کرد.
وی گفت: حجت الاسلام حسنی مرد میدان های سخت و مبارزه بود که در طول عمر خود از مسیر ولایت جدا نشد و همیشه در میدان مبارزه آماده بود.
وی اضافه کرد: حجت الاسلام حسنی همواره به وظیفه خود در عرصه های مختلف عمل کرد و همواره به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفت‌‌.
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی در راه این انقلاب رشادت ها کرد، افزود: به پای این انقلاب، خون ها ریخته شده و درخت انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده است.
امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: عالمان خداباور در تمام صحنه ها در خدمت نظام و انقلاب بوده و حجت الاسلام حسنی نیز یکی از عالمانی بود که هیچ گاه به کسی باج نداد و همواره پای نظام و انقلاب و ارزش ها ایستاد.
به گزارش ایرنا مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، 31 اردیبهشت سال جاری در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و سومین شهر پرجمعیت استان است.
3093/9871/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.