امام جمعه ماکو گفت: منزلت ماه رمضان باید به نسل جوان شناسانده شود.

حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، بر لزوم بهره مندی از فضائل و برکات نامنتاهی ماه مبارک رمضان و فرصت های استثنایی آن تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان ماکو ماه رمضان را فرصت تقویت اراده عنوان نمود و افزود: یکی از مشکلات جامعه امروزی ضعف اراده است؛ مردم می دانند که بد اخلاقی بد است اما ترک نمی کنند.

وی تاکید کرد: کسی که در ماه رمضان از حلال چشم پوشی کند می تواند در ماههای دیگر از حرام اجتناب نماید ولی به شرط اینکه خود را در این ماه بشناسد.

این استاد حوزه و دانشگاه ماه رمضان را فرصت آشتی با خدا عنوان کرد و اضافه نمود: منزلت و شکوه ایام مبارک رمضان باید به شیوه‌های صحیحی به نسل‌های جوان و نوجوان شناسانده شود.

امام جمعه شهرستان ماکو فرصت برنامه ریزی و نظم را یکی دیگر از دستاوردهای عظیم در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از مشکلات دامنگیر، افراد جامعه امروزی ما عدم برنامه ریزی است.

حجت الاسلام رنجبری با تاکید براینکه در این ماه رفت و آمدها و صله رحم زیاد شود، تصریح کرد: ماهی بهتر از ماه رمضان در راستای به جا آوردن صله رحم وجود ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه صبر و تحمل را دست آورد دیگر در ماه رمضان عنوان کرد و ادامه داد: در این ماه پر برکت انسان به خوردن 2 وعده غذا در 24 ساعت زندگی یک روز خود میپردازد و این نشان از تقویت صبر در وجود انسان دارد. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.