به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدرضا اسدی امروز در نشست خبری، در مورد این مسابقات گفت: مسابقه کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ کریتریوم ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ارومیه برگزار می شود و قرار است بیش از ۲۰۰ رکابزن در این مسابقات شرکت کنند.

وی به آمادگی کامل استان آذربایجان‌غربی برای برگزاری این مسابقه ملی اشاره کرد و افزود: از بهمن ماه سال گذشته برای میزبانی این مسابقه که برای نخستین بار در کشور و در ارومیه برگزار می شود برنامه ریزی شده است و ادارات و ارگان‌های دولتی در قالب ۱۱ کمیته برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات، اقدامات آماده‌سازی خودرا صورت دادند.

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این رقابت، جمعه هفته جاری ساعت ۹ صبح از مقابل جایگاه سی ان جی، جنب اداره بازرگانی واقع در بلوار شهید رجائی آغاز می شود و رکابزنان بعد از طی کردن ۱۱ دور (۱۵۰ کیلومتر) مسیر مسابقه، به نقطه پایان خواهند رسید.

اسدی همچنین گفت: در مسابقات کریتریوم، ۲۴ نفر از دوچرخه سواران تیم ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان که برای اردوی آماده‌سازی خود برای مسابقات جاکارتا به ارومیه سفر کرده‌اند، نیز حضور خواهند یافت.

وی خاطر نشان کرد: تا این لحظه بیش از ۱۸۴ رکابزن از استان‌های مختلف برای مسابقات از طریف هیات‌های استانی نام‌نویسی کرده اند ضمن اینکه ۳۵ تا ۳۷ دوچرخه‌سوار نیز از شهرهای مختلف استان آذربایجان‌غربی در این مسابقات شرکت می کنند و باقی ورزشکاران می‌توانند تا روز ۲۰ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات، ثبت نام کنند.

وی از حضور دوچرخه سواران تیم ملی در مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ کریتریوم خبر داد و افزود: مسعود خاکی، کاپیتان تیم ملی و دوچرخه سوار اهل میاندوآب، نیز در کنار سایر رکابزنان تیم ملی قرار دارد.

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌غربی در پایان گفت: در مجموع ۱۲ میلیون تومان برای نفرات برتر جایزه نقدی اهدا خواهد شد که نفرات اول تا سوم را به ترتیب ۳۵میلیون ریال، ۲۵ میلیون ریال و ۱۵ میلیون ریال خواهد بود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 919221
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.