مطلوب سلماسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول سال گذشته بالغ بر ٢٥ هزار نفر بستری، پنج هزار مورد عمل جراحی، یکهزار مورد عمل سزارین و بالغ بر ٢ هزار و ٣٠٠ مورد زایمان طبیعی در این بیمارستان انجام شد و ١٢٦ هزار نفر به اورژانس بیمارستان و ٩٢ هزار نفر به درمانگاه تخصصی مراجعه کردند.
وی با اشاره به اینکه 943 نفر کادر شبکه بهداشت سلماس از جمله 30 پزشک متخصص و 10 پزشک عمومی به مردم خدمات ارائه می دهند، افزود: هم اکنون شیمی درمانی بیماران سرطانی به صورت رایگان در بیمارستان سلماس انجام می شود و این بیماران لازم نیست برای دریافت خدمات درمانی به شهرهای همجوار مراجعه کنند.
وی با اشاره به انعکاس مشکل فضای سبز و آسفالت محوطه داخل بیمارستان سلماس در فضای مجازی، اضافه کرد: ساماندهی فضای سبز بیمارستان در دست اقدام است و برابر مذاکرات با شهرداری و شورای اسلامی شهر به محض آماده شدن قیر، محوطه داخل بیمارستان نیز بهسازی و اصلاح می شود.
رییس شبکه بهداشت سلماس از شناسایی بیماران دیابتی و فشار خون در روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: در سال گذشته بالغ بر ٢ هزار نفر بیمار دیابتی و بالغ بر پنج هزار نفر مبتلا به فشار خون در روستاهای سلماس شناسایی شده که اکنون تحت کنترل و درمان هستند.
به گزارش ایرنا، بیمارستان خاتم الانبیا تنها بیمارستان شهر سلماس به شمار می رود؛ این شهرستان 200 هزار نفر جمعیت دارد.
3072/٧١٥٦
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.